• Anonym

prostatamassage - gjorde jag rätt på honom?

För ett par dagar sedan låg jag och smekte och sög av min man som jag så ofta gör. Efter ett tag, när jag märkte att han var riktigt kåt, slickade jag på ett finger och förde in det i hans rumpa. Tidigare har jag bara varit vid öppningen, men nu förde jag in pekfingret nästan helt, vilket var lätt att göra. När han inte protesterade masserade jag uppåt i rumpan, mot hans navel. Hans kuk blev då snabbt stenhård och hans rörelser mer okontrollerade. Inom bara en halv minut kände jag hur det kom vätska från hans kuk (jag sög samtidigt) och sen kom han jättehårt och låg och skakade länge efteråt. Han beskrev det hela som att det hade känts jätteskönt men konstigt samtidigt. Vad tror ni, hittade jag den magiska g-punkten.. och hur kan jag utveckla detta i så fall. Fungerar det att använda min dildo på honom eller blir det för stort..

• Svar på tråden prostatamassage - gjorde jag rätt på honom?
  • Anonym (du)

Du får väl testa om det nu roar dig

• Anonym

verkar som du träffade rätt :) din kille skall vara glad att han har en tjej som du

• Anonym (thin_love)

Så gör jag några gånger i veckan på min karl har nu köpt leksaker som ska testas på han

• Anonym

Mitt ex älskade när jag gjorde så. Han bad mig till och med göra det efter vi separerat eftersom hans nya inte gjorde det. 

• Anonym (hyndan)

Avis på att du har en kille som låter dig göra sånt. Min kille är inte så intresserad i någon sorts analsex. Jag har fått föra in fingret än gång, men han sa att det inte kändes något särskilt. Hm, hade hoppats på att ifall han tyckt det var skönt så skulle han vara mer villig på att ge mig lite anal stimulans...

• Anonym (jodå!)

Jodå du har nog träffat rätt..,,prostatan brukar kännas som en "bula" på framsidan..mot naveln..du kan ju leta i området där du var med fingret...antagligen behöver du inte trycka in hela fingret...ligger oftast 3-4 cm in...men det kan ju variera!  Prova att massera på olika sätt men ta inte i för hårt! Fråga honom vad som känns skönt! Min karl bara ÄLSKAR det! Jag tycker det är helt fantastiskt när han blir helt galen av upphetsning!

• Anonym

hihi vad kul :D jag blev själv förvånad över den omedelbara reaktionen hans kropp gav mig :P riktigt upphetsande :P tyvärr verkar han nu nästan lite besvärad över det, och jag frågade honom om han inte tyckte det var skönt: jodå...men det var en konstig upplevelse, blev hans svar.

DÅ direkt efter orgasmen, låg han bara o skakade o flämtade ur sig "det DÄR var skönt.." så jag går nog ändå på att han gillade det, men kanske inte riktigt vet hur han ska hantera det. "bög"-associationer etc, kan ju sitta rätt hårt hos vissa :P

jag kommer fortsätta använda ett finger då och då när han själv vill, men är även grymt sugen  på att använda en dildo på honom...jag har en egen rabbit, men är den för stor tro. den är inte så lång, men är ju ganska grov. skulle va sjukt upphetsande att få föra in en sån :P

annars har jag sett att det finns leksaker. ska nog köpa en till honom i julklapp (utöver de VANLIGA julklapparna), så kan han ju leka lite själv också.

• Anonym
    Anonym (thin_love) skrev 2011-10-18 16:40:25 följande:
    Så gör jag några gånger i veckan på min karl har nu köpt leksaker som ska testas på han
    låter härligt, exempel på bra leksaker för såna lekar? :D
Svar på tråden prostatamassage - gjorde jag rätt på honom?