• Anonym (sugen!)

Jag ska dominera min man! hur ska jag göra??

Jag och mannen hade ett samtal igår.
    vi börja komma in på fantasier och insåg vi hade samma fantasier!
    vi är små barns föräldrar och behöver nu mer omväxling och lyft i vårt sexliv kom båda överäns om.

Vi båda vill bli dominerade och båda vill vara undergivna. (vilken win win) 

vi vill inte använda oss av kiss eller piskor inte sådana dominanslekar det var inte grejen liksom heller ej rollspel.

men hur dominerar man en man???
     han sa
    " att kvinnan har kjol och sätter sig på ansiktet och tvingar en slicka är upptändande"

Fine! det kan jag göra! men sen då? man kan ju inte stanna där?

Hur "utnyttjar" man en man sexuellt för sin egna vinnig? ställningar, råd, ord, vad kan jag "kräva"?

Jag själv vill bli bunden och "tvingad" till oralsex, och vanlig hårdare sex det går jag igång på, och det vet han om nu iallfall

Men känns som jag e mer "lost" fast jag kan vara dominant så vet jag inte hur..

Jag skulle ju ha velat, smeka honom leka med honom driva han till vansinne verkligen kanske bundit fast honom osv..(även det tänder jag på). men då sa han. nej lite mer att du utnyttjar mig för sex.

Så hjälp mig nu! hur, VAD ska jag göra?!

• Svar på tråden Jag ska dominera min man! hur ska jag göra??
  • udda man lkpg

Om han vill bli "utnyttjad" så bör du tänka på dig själv. Det du skrev om att binda honom och sen smeka och leka är ju mer koncentrerat på honom och inte på dig. Få honom att göra sånt som är skönt för dig helt enkelt.
    Lämna honom otillfredställd när du har fått det du ville - det borde få honom att känna sig utnyttjad.

• Anonym (sadomasochist)

Bind ner han, sminka upp han, klä han kanske i lite "tjej accessoarer" som stayups, bind hans pungkulor, skaffa lite "leksaker som boll/ring gag, kanske en strapon om du vill verkligen dominera han.
    Lek med ex stearinljus för att orsaka smärta.
    Gnid fittan mot hans ansikte, sätt dig på hans ansikte så det enda han kan "andas" är din fitta, smek han och sug men låt han inte komma, låt han slicka dig tills du kommer, efter du har kommit så slutar du smeka han och använder dig av strapon

• Anonym (sugen!)
    udda man lkpg skrev 2011-10-19 10:49:45 följande:
    Om han vill bli "utnyttjad" så bör du tänka på dig själv. Det du skrev om att binda honom och sen smeka och leka är ju mer koncentrerat på honom och inte på dig. Få honom att göra sånt som är skönt för dig helt enkelt.
    Lämna honom otillfredställd när du har fått det du ville - det borde få honom att känna sig utnyttjad.
    Bra tips! men hur? sex är ju svårt att tillfredsställa sig själv i eftersom ridning är enda jag har "makten" i att röra mig. eller kan man bara köra oralsex, eller blir det tjatigt?
  • udda man lkpg
    Anonym (sugen!) skrev 2011-10-19 11:11:40 följande:
    Bra tips! men hur? sex är ju svårt att tillfredsställa sig själv i eftersom ridning är enda jag har "makten" i att röra mig. eller kan man bara köra oralsex, eller blir det tjatigt?
    Det är ju jättesvårt att svara på vad han kommer att tycka vad som är spännande och vad som är tjatigt.
    JAG skulle inte tycka att det var tjatigt, men det är bara vad jag tycker :) Även oralsex kan man variera - låta honom slicka både fram och bak, låta honom använda en dildo på dig samtidigt som han slickar...
    Annars låter det som att det handlar mer om känslan att han tillfredställer dig och inte du honom som han är ute efter. Den kan man få oavsett ställningen, bara det är klart att det är du som bestämmer den och bestämmer takten och att det är meningen att det ska vara skönt för dig.
  • Anonym (sugen!)
    udda man lkpg skrev 2011-10-19 11:56:02 följande:
    Det är ju jättesvårt att svara på vad han kommer att tycka vad som är spännande och vad som är tjatigt.
    JAG skulle inte tycka att det var tjatigt, men det är bara vad jag tycker :) Även oralsex kan man variera - låta honom slicka både fram och bak, låta honom använda en dildo på dig samtidigt som han slickar...
    Annars låter det som att det handlar mer om känslan att han tillfredställer dig och inte du honom som han är ute efter. Den kan man få oavsett ställningen, bara det är klart att det är du som bestämmer den och bestämmer takten och att det är meningen att det ska vara skönt för dig.
    bra tips med dildo! 

Jag har googlat massor och försökt få fram så mycket information jag kan om dominans och underkastelse. så jag vet lite hur jag ska göra. men är rätt dålig info överallt och inge konkret på lekar eller tillvägagångssätt eller varianter..

Har läst att bestämma under akten tex säga åt honom hur han ska slicka, om han ska smeka mig osv.
    beordra honom att runka undertiden tex. och sen säga åt han att avbryta för att foka på mig.

Sen samt som du sa kanske be han köra dildo på mig. se till att jag njuter ordentligt.

Tänkte även klä upp mig lite utmanande med tofs, glasögon, stay ups och långkavaj och skjorta men inget under och gränsla honom.. och beordra honom och vägleda honom genom hela oralsexet.

Skulle det funka tro? 
  • Anonym (det funkar!!)

Låter kanon... skulle älska att min fru gjorde så med mig.....

• Anonym (sugen!)
    Anonym (det funkar!!) skrev 2011-10-19 12:37:36 följande:
    Låter kanon... skulle älska att min fru gjorde så med mig.....
    Verkligen??? 

Så killar uppskattar verkligen lite "bad treatment"  det hade jag inte kunnat tro innan haha

Ja men klart har ens älskade fantasier man kan uppfylla, tycker jag åtminstone man borde ge det ett försök  
  • udda man lkpg
    Anonym (sugen!) skrev 2011-10-19 12:14:09 följande:
    bra tips med dildo! 

Jag har googlat massor och försökt få fram så mycket information jag kan om dominans och underkastelse. så jag vet lite hur jag ska göra. men är rätt dålig info överallt och inge konkret på lekar eller tillvägagångssätt eller varianter..

Har läst att bestämma under akten tex säga åt honom hur han ska slicka, om han ska smeka mig osv.
    beordra honom att runka undertiden tex. och sen säga åt han att avbryta för att foka på mig.

Sen samt som du sa kanske be han köra dildo på mig. se till att jag njuter ordentligt.

Tänkte även klä upp mig lite utmanande med tofs, glasögon, stay ups och långkavaj och skjorta men inget under och gränsla honom.. och beordra honom och vägleda honom genom hela oralsexet.

Skulle det funka tro? 
    Absolut, skulle vara helhäftigt att bli behandlad så :)
  • Anonym (sadomasochist)
    Anonym (sugen!) skrev 2011-10-19 12:58:15 följande:
    Verkligen??? 

Så killar uppskattar verkligen lite "bad treatment"  det hade jag inte kunnat tro innan haha

Ja men klart har ens älskade fantasier man kan uppfylla, tycker jag åtminstone man borde ge det ett försök  
    Beror på hur man är lagd, det är säkerligen inget killar skryter om över några öl men det finns stor charm att släppa tyglarna och bli dominerat/nedvärderad av sin partner, ju grövre ju bättre hihi
  • RebornEve

Så killar uppskattar verkligen lite " bad treatment" är en grov generalisering Ts .
    Nej alla killar gillar inte att bli dominerade, likväl som inte alla tjejer gillar hårda tag.
    Jag skulle aldrig tex kunna dominera min sambo eftersom det inte är något varken han eller jag går igång på.
    Som alltid är de bästa att få reda på hur partnern vill ha det, är att fråga partnern :)
    Bara för att man gillar dominans så betyder ju inte de att man gillar allt som har med det att göra. Testa dig fram och prata mycket med din partner är mitt bästa tips!

Svar på tråden Jag ska dominera min man! hur ska jag göra??