Vad kan jag ha för storlek tro?
Jag skriver från mobilen o h kan inte använda radbryt. Ber om ursäkt redan innan. /// Jag har nyss gått ner ca 20 kg och kommer fortsätta ner mer. Har gjort en GBP. Nu väger jag 88 kg, min mesta vikt sitter på mage och rygg. Har BH:n på det innersta knäppningen av 4, är troligtvis en 95C. Rumpan och låren är smala i förhållande till resten av kroppen. Byxorna som jag har nu är ca 5 år gamla och är i stl 24, Lindex, hm eller annat vanligt märke. /// Jag sitter på bussen in till stan och har inget måttband. När jag kommer fram är det lite bråttom. Jag behöver minst 1 par byxor och 2 tröjor/blusar/toppar. /// Jag ÄLSKAR rött, varmt eldigt pulserande rött. Mörkröd, roströd, en frostnypen lönn en höstdag är allt jag behöver för att vara nöjd. Så röd-gul-grön skalan, även mörk lila och brunt. Såg en tröja på Lindex för ett tag sen men vågade inte handla än då. Och även på Åhléns såg jag i ett utskick något så härligt rött, var nog en sjal med i samma färger. /// Någon som kan guidea mig lite? /// för övrigt har jag gjort en färg analys, jag är en klassisk höst. Kan inte ha svart, bara turcuice (stavas det så?) I blåskalan och gillat INTE olika mönster och tryck på tröjor.