• Nice Girl Wrong Place

Hur fixar jag fler mappar (till icke barnvänliga bilder t ex) i mitt HTC-galleri?

Hej!

Har haft min mobil (HTC desire HD) ett bra tag nu men fattar fortfarande inte hur jag skapar fler mappar till mina bilder i galleriet.
    Jag har "kamerabilder", "alla foton", "alla videor" och "alla nedladdningar".
    I dessa mappar finns liksom bilder från skolavslutningar tillsammans med bilder som inte är så barnvänliga, mycket jobbigt! Vill ha mappar med icke barnvänliga bilder, som jag sedan kan dölja (mappen alltså, och jag vet hur man döljer en befintlig mapp, men ej hur man skapar en).

Hjälp!     

• Svar på tråden Hur fixar jag fler mappar (till icke barnvänliga bilder t ex) i mitt HTC-galleri?
  • Driftwood

Hej NG,

jag tror du kan skapa en ny folder under

sdcard/My Documents/<ny folder>

denna ny folder kommer dyka upp som ett album om du lägger bilder där tror jag. Lättast att göra detta är nog via datorn när du har mobilen connectad via usb.

Jag har ingen HTC själv så jag är inte helt säker, men testa gärna. 

• Nice Girl Wrong Place
    Driftwood skrev 2011-10-21 12:17:01 följande:
    Hej NG,

jag tror du kan skapa en ny folder under

sdcard/My Documents/<ny folder>

denna ny folder kommer dyka upp som ett album om du lägger bilder där tror jag. Lättast att göra detta är nog via datorn när du har mobilen connectad via usb.

Jag har ingen HTC själv så jag är inte helt säker, men testa gärna. 
    Ah smart och tack!

Jag har hört talats om något liknande, men förstod inte vad som menades.
    Ska testa sedan {#emotions_dlg.flower}  
Svar på tråden Hur fixar jag fler mappar (till icke barnvänliga bilder t ex) i mitt HTC-galleri?