• Arentorpbebis

Varning för oerhört vidriga bilder. Hur kan sånt här ske 2011...

Hur kan sånt här hända 2011? Vad får dessa "människor" att bara går förbi och bara ignorera? 
    Mår illa inombords.

SOM SAGT VARNING FÖR VÄLDIGT STARKA BILDER, ÄR DU KÄNSLIG SÅ LÅT BLI ATT TITTA..

">

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-20 23:51
    En 2årig flicka blir överkörd, när föraren upptäcker flickan som ligger framför bakhjulet så fortsätter han att köra vidare och smiter, sedan kommer omkring 18 personer som åker och går förbi, kommer även en bil till som kör tvärs över den lilla flickans kropp, flickan är vid medvetande och viftar med armarna... tillslut kommer en kvinna som reagerar....

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-20 23:56
    När kvinnan som reagerar ska flytta flickan så hänger benen som slamsor...

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-21 18:12
    www.aftonbladet.se/nyheter/article13816755.ab
  • Svar på tråden Varning för oerhört vidriga bilder. Hur kan sånt här ske 2011...
  • Arentorpbebis

Men hur kan man vara så okänslig? Jag menar 18 personer och Ingen reagerar?!  En mamma går förbi med sitt barn i handen.. hon verkar inte ens se åt de överkörda barnet, Hennes barn måtte väl vara den som reagerar mest...

• alifewithoutme
    Arentorpbebis skrev 2011-10-20 15:28:21 följande:
    Men hur kan man vara så okänslig? Jag menar 18 personer och Ingen reagerar?!  En mamma går förbi med sitt barn i handen.. hon verkar inte ens se åt de överkörda barnet, Hennes barn måtte väl vara den som reagerar mest...
    Materialismen som är viktig? "sköt ditt och skit i andra"?
  • Arentorpbebis

dessa människor förtjänar samma öde som flickan...

• Arentorpbebis

Näe men någon form av straff är det minsta de förtjänar.

• MrsMurphy

Nu såg jag dock inte filmen. Fast, är det bara jag som får funderingar över hur deras livssituation är? Något måste vara jävligt fel på många plan om man blir så avtrubbad att man inte agerar om ett barn blivit överkörd? 

Allt är såååååååå naturligt så...
  • Arentorpbebis
    MrsMurphy skrev 2011-10-20 23:44:11 följande:
    Nu såg jag dock inte filmen. Fast, är det bara jag som får funderingar över hur deras livssituation är? Något måste vara jävligt fel på många plan om man blir så avtrubbad att man inte agerar om ett barn blivit överkörd? 
    ¨Du ska vara glad som inte såg filmen, ja men frågan är vad är det som är så fel?  Att så många passerar och tillochmed en bil till kommer efter och kör över flickan en gång till?
  • Velour
    Arentorpbebis skrev 2011-10-20 15:07:08 följande:

Hur kan sånt här hända 2011? Vad får dessa "människor" att bara går förbi och bara ignorera? 
    Mår illa inombords.

SOM SAGT VARNING FÖR VÄLDIGT STARKA BILDER, ÄR DU KÄNSLIG SÅ LÅT BLI ATT TITTA..

">

" target="_blank">

Om du vet med dig att det är så känsligt för vissa att titta så kan du väl diskutera lite mer ingående vad fan det handlar om?
  • Arentorpbebis
    Velour skrev 2011-10-20 23:48:22 följande:
    Om du vet med dig att det är så känsligt för vissa att titta så kan du väl diskutera lite mer ingående vad fan det handlar om?
    skrev precis en ny kommentar i ts, sorry!
Svar på tråden Varning för oerhört vidriga bilder. Hur kan sånt här ske 2011...