Att visa upp sig och att njuta av det
Jag har en lite ovanlig läggning känns det som.
Jag njuter nämligen av att visa upp min kropp. Jag behöver inte vara helt naken på en gång utan det kan handla om att visa olika privata kroppsdelar vid spännande tillfällen då det finns risk för upptäckt.
Naturligtvis tvingar jag ingen till att titta utan jag visar bara personer jag har kommit överens om detta med.
Jag har några favoriter som jag gärna gör ofta.
* Att gå ut på min balkong och vara helt bar under en jacka och sedan låta jackan öppna upp sig så att mina bröst blottas för den som sitter i sin bil och tittar.
* Att gå på stan iförd kort kjol och vid utsatt ögonblick böja mig ner eller dra upp kjolen så att jag visar rumpan eller musen för den man jag har avtalat detta med.
* Att ta bilen till en rastplats eller skogsväg, ganska lättklädd och sedan börja onanera medan mannen eller männen ser på.
* Att ligga naken och sola i min trädgård när jag vet att grannen står och tittar ut genom fönstret från sin övervåning.
Jag gillar att de får se men inte röra. Jag gillar att se hur upphetsade de blir och att de inte kan göra något åt det just då.
Visst gör jag mig själv till ett objekt just då, men det är inget jag störs av eller mår dåligt av på något vis. Tvärt om så gillar jag det väldigt mycket. Tyvärr har jag fått känslan av att det mest är män som gillar att visa upp sig på det här sättet. Antalet kvinnor verkar vara lätträknade eller så lever de i det tysta.
Min fråga här blir då såklart om det finns några kvinnor här som njuter av att visa upp sina kroppar och hur ni lyckas leva ut er exhibitionism när ni lever i ett förhållande?
Vill bara förtydliga att detta handlar inte om att tvinga på andra människor din nakenhet. Du gör det på ett icke straffbart sätt som inte orsakar andra människor skada.