• Cissi76

Tips på aktiviteter i Lund för barn 6 månader och äldre!

Hemma med med min tjej på 6 1/2 månader och vi vill ha tips på trevliga aktiviteter man kan göra i Lund.

• Svar på tråden Tips på aktiviteter i Lund för barn 6 månader och äldre!
  • laref

babycafé med rytmik, Maria Magdalena kyrka
    babycafé stadsbibl, fäladstorget eller linero..finns fler men d är några jag vet

åk o bada.. vi gillar badet i lomma

• Cissi76
    laref skrev 2011-10-21 21:10:33 följande:
    babycafé med rytmik, Maria Magdalena kyrka
    babycafé stadsbibl, fäladstorget eller linero..finns fler men d är några jag vet

åk o bada.. vi gillar badet i lomma
    Maria Magdalena är super, där brukar vi gå. Babycaféerna på bibblan ska jag kolla upp.
    Bad, inte riktigt än.

Tack för tipsen!
  • laref

badet i lomma har en barndel som är jättetrevlig samt vamt  :) vi var där första gången med sonen när han var 5mån

Gick också på Maria Magdalena när sonen var liten, han som höll i rytmiken är visst pappaled nu, är han som har det nu bra??funderar på att åka dit med minstingen typ efter jul

• Cissi76
    laref skrev 2011-10-22 21:26:57 följande:
    badet i lomma har en barndel som är jättetrevlig samt vamt  :) vi var där första gången med sonen när han var 5mån

Gick också på Maria Magdalena när sonen var liten, han som höll i rytmiken är visst pappaled nu, är han som har det nu bra??funderar på att åka dit med minstingen typ efter jul
    Tänker du på Benjamin, han håller i rytmiken nu, är jättebra! Jag har inget att jfra med, men gillar att de använder instrument o att barnen får varsitt ägg o skaka... Ett minus är att där är väldigt många...
  • laref

ja Benjamin vikarierar.

jo det var populärt..men man gick in i två omgångar då iallafall..men ändå kunde d va 10-15 i varje grupp

• Cissi76
    laref skrev 2011-10-22 22:27:28 följande:
    ja Benjamin vikarierar.

jo det var populärt..men man gick in i två omgångar då iallafall..men ändå kunde d va 10-15 i varje grupp
    samma fortfarande,  två grupper!
Svar på tråden Tips på aktiviteter i Lund för barn 6 månader och äldre!