• Oliviahh

Ergo baby eller babybjörns ergonomiska?

Vilket av dessa bärselen ska jag välja?

Ergo baby eller babybjörns ergonomiska?

• Svar på tråden Ergo baby eller babybjörns ergonomiska?
  • Lantani

Ergo har vi och jag är såå himla nöjd med den. Absolut värt alla pengarna!

Alvin 081114 och Alice 100807
  • flicstoria

Gå till en affär och be att få testa dom både då både har sina för- och nackdelar, men i slutändan så måste du tycka att selen är skön att ha på sig som avgör om du använder den eller inte. Och så barnets vilja att bli buren i sele, vill säga

• Oliviahh
    Lantani skrev 2011-10-21 22:16:15 följande:
    Ergo har vi och jag är såå himla nöjd med den. Absolut värt alla pengarna!
    Vad bra! :) Det lutar åt ergobaby faktiskt :) Verkar såå bra! Hur gammalt är ditt barn?
  • Mynta

Det står att den är ergonomisk, men det är den INTE.

Ergo Baby, utan tvekan (kikat på Beco och Manduca också?)

• Oliviahh
    Mynta skrev 2011-10-21 22:23:48 följande:
    Det står att den är ergonomisk, men det är den INTE.

Ergo Baby, utan tvekan (kikat på Beco och Manduca också?)
    aha, då ska jag nog inte köpa den... vill kunna bära under längre stunder inne också nämligen :)

Ja, då tror jag det blir ergobaby :) Nej det har jag inte, inte sett dem i någon butik konstigt nog.. skulle du kunna skicka en länk? :)
  • Lena
    Oliviahh skrev 2011-10-21 22:22:03 följande:
    Det står att denna är ergonomisk.

www.babybjorn.se/produkter/barselar/comfort-c.../
    Jag skulle säga att den är mer ergonomisk än de andra men rekomenderas inte förrän bebisen är tre månader. Ergon kan du använda från start med nyföddsinlägg.
    Vi bar mest första halvåret så att inte kunna använda selen halva den tiden hade varit värdelöst.
  • Oliviahh
    Lena skrev 2011-10-21 22:27:40 följande:
    Jag skulle säga att den är mer ergonomisk än de andra men rekomenderas inte förrän bebisen är tre månader. Ergon kan du använda från start med nyföddsinlägg.
    Vi bar mest första halvåret så att inte kunna använda selen halva den tiden hade varit värdelöst.
    aha, just det missade nog jag.. men har nog ändå bestämt mig för egron :) Verkar bra, många som rekommenderar och har fått bäst i test såg jag nu :)
Svar på tråden Ergo baby eller babybjörns ergonomiska?