• Anonym

Han vill sex chatta ikväll, men hur gör man? Tipsa mig nu!

Jag har just nu ett distans förhållande med en helt underbar kille, men vi kommer inte kunna flytta ihop ännu på ett par månader. Och pga alla mil mellan oss så blir det såklart mycket chattande på msn och facebook, många samtal och sms.

Han sa lite busigt i förmiddags att han hoppades att vi skulle höras ikväll och kanske sex chatta lite..

Blev ju lite nervös ju för har aldrig gjort det förr, eller jo när jag var 21 en gång, men det är sju år sedan nu.

Hjälp mig! Hur börjar man, va skriver man och va vill killar höra?

• Svar på tråden Han vill sex chatta ikväll, men hur gör man? Tipsa mig nu!
  • Anonym (M)

Skriv vad du skulle göra med honom om han vore där hos dig, gärna i detalj. Nu vet jag ju inte vad det är för kille men jag skulle inte vara vulgo eller så där klämmigt buskis som en del tenderar att bli. Skriv stilfullt men ändå tydligt.
    Min erfarenhet är att män är betydligt snuskigare än kvinnor anar så man behöver inte vara rädd för att bli dirty även om man kanske ska ta det lite lugnt om det är nytt och låta honom sätta tonen. De festa män blir som galna om man skriver att man har fantiserat om honom, särskilt hans sköna hårda k*k, och smekt sig själv samtidigt, det är en egoboost och lite porrigt på samma gång. Skrattande     
    Det blir nog bra hur du än gör, låt honom ta initiativet eftersom det var hans förslag.
    Lycka till! 

• Anonym

Haha, kunde inte låta bli att skratta lite. Det här ska bli kul att se vad det slutar.. hehe.. gör folk verkligen sånt här? Känns ju helt "fel", men kul ändå..

Någon mer med tips?  

• Anonym

Fast det är ju jag som kommer få börja det hela.. han är så blyg när det väl kommer till kritan om man säger så. Såå .. hur börjar man?

• Anonym (spontant)

Jag tycker det låter lite jobbigt att bestämma att man ska göra nåt sånt i förväg. Brukar ni planera att ha sex i förväg också? Jag tror det blir mycket bättre om det sker spontant.

Typ att man börjar tala om att man längtar efter varandra, vad man känner i övrigt och sen "råkar" halka över i mer "sexiga" meddelande.

Jag tror absolut inte att man kan chatta och plötsligt bara säga "ska vi sexchatta"? och sen börja skriva.

Sen skulle jag vilja slå ett slag för att hellre prata i telefon. Det tycker jag är mycket mer intimt + att man har mycket närmare kontakt på det sättet eftersom man hör röst, tonläge och andning m m.

Men oavsett hur det blir så säger jag lycka till till dig/er.

• Anonym

Allt beror ju på. Endera har man ett rollspel på chattnivå eller så har man sex som man skulle ha det irl.

Jag personligen tycker det förstnämnda är mest upphetsande då man kan ta ut svängarna mycket mer, det sistnämda är svårt att variera en längre stund...

Svar på tråden Han vill sex chatta ikväll, men hur gör man? Tipsa mig nu!