• Kim J

Är lite skratt-sugen! Rolig historia någon??

TystJa, som rubriken lyder! känner för att skratta lite!! Kan du en riktigt rolig historia??
  • Svar på tråden Är lite skratt-sugen! Rolig historia någon??
  • MammaTillV

Denna postade min lillasyster på facebook tidigare idag. Ett blondin skämt.

Det var en gång en blondin... Som var ute och körde och självklart så körde hon in i en lastbil! De båda stannade sina fordon och gick ut. Han tog en bit krita och ritade en rund ring på asfalten runt henne. Han sa till henne att stå i mitten av ringen och att inte lämna den. Rasande så gick han fram till hennes bil och skar sönder däcken.

Blondinen började att skratta. Detta gjorde mannen ännu argare så han slog även sönder bilens vindruta. Den här gången så skrattade blondinen ännu mer. Helt tokig av detta skrattande så slog mannen sönder alla fönster och repade lacken.

Blondinen börjar nu skratta hysteriskt så lastbilsföraren frågar henne vad som är så otroligt roligt. Blondinen fnittrar och svarar, - När du inte tittade så gick jag ut ur cirkeln tre gånger!
  • Kim J

hahahaha!! Jag skrattade faktiskt högt Tyst

FLER HÖRRNI! min son de e lördagkväll, min teve har gått sönder och både man och barn har legat å sovit SEDAN SJU!!!

• MrsLondon

En 6åring viskar till en 4-åring
    - Dags att börja svära! Jag säger något med helvete, och du något med fan till frukost.

Modern till 6-åringen
    - Vad vill du ha till frukost?
    -Men för helvete, du vet att jag vill ha Havrefras!
    SMACK! Han flyger ut stolen, ner på golvet och in på rummet.
    Mamman tittar stängt på 4-åringen.
    - Vad vill du ha då?
    - Vet inte, men du kan ge dig fan på att det inte är Havrefras i alla fall.

Min bror skickade denna till mig. Jag skrattar fortfarande då jag läser den =)  men nej, jag är inte för barnaga.

• MrsLondon

Tycker denna är dålig men min sambo sitter bredvid och säger att ja måste skriva den...

En tjej skriver i ett frågeforum:
    När min pojkvän tar mig på brösten blir jag blöt där nere.  Har jag fått vatten i lungorna?

Han skrattar som fan till den........

• Freksta
    En man stiger in på en bar. I sällskap har han sin lilla tama apa.
    Mannen beställer in en öl och slår sig ner. Under tiden går apan runt i baren.
    Vid ett bord står en skål jordnötter. De äter apan raskt upp.
    Vid ett annatbord står det ett drinkglas med en citronskiva i, som apan också äter upp.
    Och sådär fortsätter det. Apan äter upp allt den hittar. Till slut kommer apan fram till biljardbordet. ...
    Där stoppar den raskt i sig en boll och sväljer den.

- Hallå där! säger bartendern. Såg du vad din apa gjorde?
    - Nej.
    - Den åt upp en biljardboll för mig!
    - Oj då, jag är ledsen. Självklart betalar jag för alla skador han ställt till med.

När mannen druckit ur sin öl betalade han och gick därifrån.
    Efter ett par veckor kommer mannen och apan tillbaka till baren.
    Mannen beställer in en öl igen och apan går runt i baren igen.
    Vid ett bord hittar den ett körsbär som den stoppar upp i stjärten och sen stoppar in i munnen.

- Åh fyfan vad äckligt, säger bartendern. Såg du vad din apa gjorde?
    - Nej. Vad gjorde han nu då?
    - Han stoppade upp ett bär i stjärten innan han stoppade det i munnen.
    - Jaha. Jo, han äter fortfarande allt han ser, men sen han svalde biljardbollen så mäter han det först!
  • Agnescecila
    Freksta skrev 2011-10-22 23:15:17 följande:
    En man stiger in på en bar. I sällskap har han sin lilla tama apa.
    Mannen beställer in en öl och slår sig ner. Under tiden går apan runt i baren.
    Vid ett bord står en skål jordnötter. De äter apan raskt upp.
    Vid ett annatbord står det ett drinkglas med en citronskiva i, som apan också äter upp.
    Och sådär fortsätter det. Apan äter upp allt den hittar. Till slut kommer apan fram till biljardbordet. ...
    Där stoppar den raskt i sig en boll och sväljer den.

- Hallå där! säger bartendern. Såg du vad din apa gjorde?
    - Nej.
    - Den åt upp en biljardboll för mig!
    - Oj då, jag är ledsen. Självklart betalar jag för alla skador han ställt till med.

När mannen druckit ur sin öl betalade han och gick därifrån.
    Efter ett par veckor kommer mannen och apan tillbaka till baren.
    Mannen beställer in en öl igen och apan går runt i baren igen.
    Vid ett bord hittar den ett körsbär som den stoppar upp i stjärten och sen stoppar in i munnen.

- Åh fyfan vad äckligt, säger bartendern. Såg du vad din apa gjorde?
    - Nej. Vad gjorde han nu då?
    - Han stoppade upp ett bär i stjärten innan han stoppade det i munnen.
    - Jaha. Jo, han äter fortfarande allt han ser, men sen han svalde biljardbollen så mäter han det först!
    Skrattar så jag nästan inte kan andas och tårarna sprutar.
  • Freksta
    Agnescecila skrev 2011-10-23 02:07:24 följande:
    Skrattar så jag nästan inte kan andas och tårarna sprutar.

Hehe kopierade den från min brors facebook, han lägger upp roliga historier varje dag men denna var klart bäst Skrattande
  • cajsasmamma

Den här läste jag på FB idag

Blondinen är framme vid sista frågan i "Vem vill bli miljonär". Programledaren:
    - Nu gäller det! Du har en livlina kvar och du vet att du kan ramla ner till 100 000 om du svarar fel. Är du redo?
    - Visst, kör på bara.
    - Okej, frågan lyder: Vilken av följande fåglar bygger inte sitt bo själv? Är det:
    A - Staren
    ... B - Svanen
    C - Göken
    D - Tofsvipan.

- Kom ihåg Majsan att det står en miljon kronor på spel!
    - Jag tror det är... Nej jag är inte säker. Har inte en aning. Jag får ringa min vän Bettan bara för att vara säker.
    (Det ringer)
    - Hallå Bettan, det här är från "Vem vill bli miljonär". Jag har Majsan här och hon behöver din hjälp för att vinna en miljon. Är du redo?
    Visst är hon det, och Majsan läser upp frågan och svarsalternativen. Bettan tvekar inte en sekund:
    - Det är C - Göken!
    - Är du helt säker?
    - Hundratio procent!
    - Okej, tack Bettan. Då säger jag C - Göken.
    - Är det ditt slutgiltiga svar?
    - Ja, jag litar på Bettan och här var hon säker.
    - Okej Majsan, nu gäller det. Du hade en halv miljon, du sa C - Göken och det är rätt! Du har just vunnit en miljon kronor! Grattis!
    Senare på kvällen träffas Majsan och Bettan för att fira. Medan de smuttar på sin champagne undrar Majsan hur Bettan kunde känna till att det var just göken som inte bygger egna bon.
    - Men det är ju skitlätt. Alla vet ju att göken bor i en klocka :o))

Svar på tråden Är lite skratt-sugen! Rolig historia någon??