• Anonym

Vad hade ni gjort om det kom ut en sexfilm där ni blivit ovetandes filmad?

Lagt tråden under misshandel då jag ser det som psykisk misshandel.

Jag tänker på detta hela tiden. För nästan 10år sedan träffade jag en hemsk kille. Han var verkligen fruktansvärd. Under tiden som vi var tillsammans var det en sak som känns värre än alla de andra tillsammans. Han filmade när vi hade sex, utan att jag visste om det. Han visade filmen för folk han umgicks med, som sedan berättade det för mig. Jag trodde att det hela var ett stort skämt, men det var det inte. Killen sa först att filmen aldrig funnits, men sa sedan att den har funnits men blivit raderad. Men det kan jag aldrig veta. Och han har ju delat den filmen med andra så de kan ha sparat en kopia.

Jag är så himla rädd att denna film ska komma ut en dag. Hans gäng har ju redan sett den men de har jag inte träffat på flera år och de känner inte ens igen mig på stan. Tror inte ens att de kommer ihåg mitt namn.
    Men de som faktiskt känner mig... När som helst kan den dyka upp och förstöra hela mitt liv. Hur ska mina föräldrar och syskon reagera när de vet att det finns en sexfilm med mig? Hur ska min framtida kille reagera? Och mina barn som får leva med att folk sett deras mamma ha sex. Det är så oerhört förnedrande.

Och jag känner mig helt ärligt som en prostituerad. Min känsla är att jag är rädd att folk ska få veta och tro att jag är en riktig hora. Och det är jag inte i verkligheten. Jag visste ju inte... Men det vet inte folk som kommer se filmen. Jag kan inte släppa detta!

Om jag ska vara ärlig så tror jag att den redan finns någonstans på internet för väldigt många killar i vår stad började helt plötsligt kolla in mig mer än vanligt. Jag fick överdrivet mycket uppmärksamhet. Ingen har sagt något och jag har självklart inte frågat men jag är livrädd.

Min enda tanke är att om det kommer ut så kommer jag att ta livet av mig. För hur f*n ska man kunna leva med en sån sak?? Hade ni kunnat det?

• Svar på tråden Vad hade ni gjort om det kom ut en sexfilm där ni blivit ovetandes filmad?
  • Trivelina73

Du, det är inte ditt fel. Polisanmäl jävelen. Det är olagligt att göra så, du har ABSOLUT INGET ATT SKÄMMAS FÖR!!!

• thomas54

Tror inte du behöver oroa dig längre
    Han har säkert glömt dig och är fullt upptagen av att plåga någon annan nu för tiden
    Troligtvis har du dessutom ändrat utseendet och så var nog filmen inte av så hög kvalitet att någon vill se den längre

• Anonym
    thomas54 skrev 2011-10-23 14:16:54 följande:
    Tror inte du behöver oroa dig längre
    Han har säkert glömt dig och är fullt upptagen av att plåga någon annan nu för tiden
    Troligtvis har du dessutom ändrat utseendet och så var nog filmen inte av så hög kvalitet att någon vill se den längre
    Det var ju inte i kvalitet med en proffessionell film men den är filmad med en ganska bra kamera så det syns förmodligen ganska tydligt att det är jag. Jag ser likadan ut som jag gjorde då. Han skulle aldrig lägga upp den själv nu, men är rädd att hans kompisar skulle göra det bara för att de tycker det är en rolig grej. Eller att de lade upp den redan då för 10år sedan men ingen jag känner har sett det än. Det känns som en tickande bomb...
  • Anonym
    Trivelina73 skrev 2011-10-23 14:15:57 följande:
    Du, det är inte ditt fel. Polisanmäl jävelen. Det är olagligt att göra så, du har ABSOLUT INGET ATT SKÄMMAS FÖR!!!
    Enligt polisen (anmälde direkt när jag fick veta) så kan man inte göra något förrän jag själv har en länk på internet för att visa var den finns. Vilket jag ju inte har. Skadan kommer redan att vara skedd då så det känns som att det kvittar om han skulle straffas för det. Det är ändå jag som får betala det högsta priset. Har tyvärr läst om många domar som blivit nerlagda då det inte föll under någon brottsrubricering.
  • Trivelina73
    Anonym skrev 2011-10-23 14:22:07 följande:
    Enligt polisen (anmälde direkt när jag fick veta) så kan man inte göra något förrän jag själv har en länk på internet för att visa var den finns. Vilket jag ju inte har. Skadan kommer redan att vara skedd då så det känns som att det kvittar om han skulle straffas för det. Det är ändå jag som får betala det högsta priset. Har tyvärr läst om många domar som blivit nerlagda då det inte föll under någon brottsrubricering.
    Då får du väll strunta i den tills det kommer fram OM den kommer fram. Kanske han har raderat den för länge sen. För han fattar ju själv att han är på tunn is. Hur gammal var du på den? Tror ålder kan oxå göra det mer olagligt. Men vet inte om de är under 18 eller 15.
  • Anonym
    Trivelina73 skrev 2011-10-23 14:25:34 följande:
    Då får du väll strunta i den tills det kommer fram OM den kommer fram. Kanske han har raderat den för länge sen. För han fattar ju själv att han är på tunn is. Hur gammal var du på den? Tror ålder kan oxå göra det mer olagligt. Men vet inte om de är under 18 eller 15.
    Jag var vuxen när det hände. När det först kom fram att det existerade och att hans vänner hade sett den, det var det värsta jag gått genom. Och då kände jag inte de personerna alls, umgicks aldrig med hans vänner. Träffat dom ett fåtal gånger bara. Jag lärde mig att leva med det. Men att min familj ska få veta, och tro att jag gjort en sån sak...
  • Anonym

Tror oxå att du kan vara lugn. Internet är fullkomligt översvämmat av porr så förmodligen så går du bara och inbillar dig att andra har sett filmen (om den nu ens finns kvar). Dessutom kan jag aldrig tänka mig att någon i din närhet kommer se ned på dig om de fick veta. Du visste ju inte ens om att det rötägget filmade.

Förmodligen så har preskriptionstiden redan gått ut för det här och skulle det inte vara så tror jag inte du har något att vinna på att göra en polisanmälan mot killen 10 år i efterhand. Tiden som har gått kommer i så fall att ligga dig i fatet i rätten och troligen kommer du få frågor om varför du inte anmälde genast. Om jag inte minns helt galet så krävs det brott som kan ge över 8 års fängelse för att ha en preskriptionstid på 15 år.

Hoppas du istället kan glömma detta och gå vidare. Låt inte rötägget hämma dig i ditt liv för något som hände för 10 år sedan.

• Anonym (strul...)
    Trivelina73 skrev 2011-10-23 14:15:57 följande:
    Svårt att polisanmäla om man inte har konkret bevis...

Skulle du hitta filmen på internet, se att det verkligen är du som är där, får du med alla medel anmäla honom och dra honom inför rätta. Det negativa med en rättssak är att en försvarsadvokat kan få det att se ut som att du från början ville, gick med på det men sedan har ni gått skilda vägar och du vill hämnas genom att anmäla honom och då blir det varken eller PLUS att du varit i rätta och dragit upp hela historien så folk VERKLIGEN vet.

Men.... jag hade försökt att hitta filmen först pga bevis. Annars är det ganska svårt för antaganden kommer man inte långt med. Svårt är ochså att hitta ett litet filmklipp i djungeln av allt skit som finns där ute på miljoner siter.  

Sen undrar jag... tror du helt sanningsenligt verkligen folk i din familj porrsurfar som galningar och skulle hitta dig när du har sex...i vimlet av alla som finns där ute?    
    Risken att hitta dig är gansk liten såvida man inte vet vem som lagt upp den, i vilken site, i vilken könsklass (hetro, gay, unisex), i vilken genre (mus, sprut, anal, amatör, galet mm), vid vilket tillfälle (datum och tid alltså) och om det är kort eller långfilm.. oddsen för det...

Hade nog ist berättat för mina närmsta (mamma pappa, väninnan mm.. beroende på vilken kontakt man har förstås inkl tillit)  så de hade vetat utifall en risk funnits de någonsin skulle få reda på det utifrån.   

Annars... lev vidare. 
  • Anonym

Tack för att ni försöker lugna mig.

• Anonym (Biatch)

Nu tror inte jag du behöver oroa dig för nåt som var så längesen, men om det vore närmare inpå så hade jag sagt:

"Okej, om du lämnar över/raderar filmen så låter jag bli att outa dig som kränkande pervo till din nästa tjej.  Så länge vi bor i samma stad kan du annars glömma att ha en bil som fungerar, och den gör sig säkert bra med en syraetsning med "PEDOFIL" på sidan...."

Ta livet av mig hade inte kommit på fråga, möjligen hade jag betalat några stora killar för att besöka honom en mörk kväll med en yxa och leka tittut med hans kulor en timme.

• Anonym
    Anonym (Biatch) skrev 2011-10-23 15:45:35 följande:
    Nu tror inte jag du behöver oroa dig för nåt som var så längesen, men om det vore närmare inpå så hade jag sagt:

"Okej, om du lämnar över/raderar filmen så låter jag bli att outa dig som kränkande pervo till din nästa tjej.  Så länge vi bor i samma stad kan du annars glömma att ha en bil som fungerar, och den gör sig säkert bra med en syraetsning med "PEDOFIL" på sidan...."

Ta livet av mig hade inte kommit på fråga, möjligen hade jag betalat några stora killar för att besöka honom en mörk kväll med en yxa och leka tittut med hans kulor en timme.
    Ja det där lät ju kanske inte som den bästa idén då kan jag ju tycka. Hur svårt tror du det är för honom att lista ut vem det kan vara och vem tror du polisens intresse och misstankar kommer riktas mot sedan?
  • Floff

Jag har varit med om samma sak, typ iaf. Mitt ex filmade oss utan min vetskap och när jag sen ville göra slut hotade han med att lägga ut det på nätet. Jag var typ 19 då och berättade allt för mina föräldrar som blev skogstokiga och genast pratade med hans föräldrar. Killen förnekade såklart allt och sa sen att allt var raderat. Någon månad senare spelade han in ett meddelande på min telefonsvarare där man hör "såna" ljud. Jag vet än idag inte om det var från hans film eller från nån random porrfilm. Hur som helst, jag försökte lägga hela grejen bakom mig och ignorerade allt som hade med honom att göra. Till slut slutade han höra av sig och jag tror han helt enkelt tröttnade, glömde och gick vidare. Det är säkert samma med din skitstövel. Han har säkert hittat nått annat att lägga fokus på och den där filmen har han säkert glömt eller slängt.

Svar på tråden Vad hade ni gjort om det kom ut en sexfilm där ni blivit ovetandes filmad?