Vad hade ni gjort om det kom ut en sexfilm där ni blivit ovetandes filmad?
Lagt tråden under misshandel då jag ser det som psykisk misshandel.
Jag tänker på detta hela tiden. För nästan 10år sedan träffade jag en hemsk kille. Han var verkligen fruktansvärd. Under tiden som vi var tillsammans var det en sak som känns värre än alla de andra tillsammans. Han filmade när vi hade sex, utan att jag visste om det. Han visade filmen för folk han umgicks med, som sedan berättade det för mig. Jag trodde att det hela var ett stort skämt, men det var det inte. Killen sa först att filmen aldrig funnits, men sa sedan att den har funnits men blivit raderad. Men det kan jag aldrig veta. Och han har ju delat den filmen med andra så de kan ha sparat en kopia.
Jag är så himla rädd att denna film ska komma ut en dag. Hans gäng har ju redan sett den men de har jag inte träffat på flera år och de känner inte ens igen mig på stan. Tror inte ens att de kommer ihåg mitt namn.
Men de som faktiskt känner mig... När som helst kan den dyka upp och förstöra hela mitt liv. Hur ska mina föräldrar och syskon reagera när de vet att det finns en sexfilm med mig? Hur ska min framtida kille reagera? Och mina barn som får leva med att folk sett deras mamma ha sex. Det är så oerhört förnedrande.
Och jag känner mig helt ärligt som en prostituerad. Min känsla är att jag är rädd att folk ska få veta och tro att jag är en riktig hora. Och det är jag inte i verkligheten. Jag visste ju inte... Men det vet inte folk som kommer se filmen. Jag kan inte släppa detta!
Om jag ska vara ärlig så tror jag att den redan finns någonstans på internet för väldigt många killar i vår stad började helt plötsligt kolla in mig mer än vanligt. Jag fick överdrivet mycket uppmärksamhet. Ingen har sagt något och jag har självklart inte frågat men jag är livrädd.
Min enda tanke är att om det kommer ut så kommer jag att ta livet av mig. För hur f*n ska man kunna leva med en sån sak?? Hade ni kunnat det?