• Ella26

Nutrilett pulverdiet

Hejsan allihopa.

Jag undrar om det är någon här som använt Nutrillet pulverdieter? Inte Cambridge kuren eller så utan just från Nutrillet, som man ex kan köpa på ica? har tidigare köpt dem med thaisoppor, men det såg ut som kloakvatten och klumpade sig och var väldigt starkt! Har även köpt milkshakes, men smakar himla dåligt och äcklig konsistens.
    Har ni några knep på andra kurer för att gå ner i vikt, eller hur mixar ni era pulverdieter för att få bättre smak??

• Svar på tråden Nutrilett pulverdiet
  • tindistar

Jag tycker naturdiet är godare än nutrilett. Mixa de kalla shakerna med is så blir det godare och tjockare. Blir lite som milkshake. Äter inte pulver nu eftersom jag är gravid men har gjort det innan. Jag har alltid halsat mina shaker på en gång för jag hatar smakerna. Dock blev det bättre när de var mixade med is.

• Ella26

Okej jag ska prova det, för konsistensen är så märklig, kan tänka mig att de blir mkt godare med mjölk, men det är nog inte så passande....

• m0desty

Prova de där chokladkakeliknande "barerna". Bytte lunchen mot sådana. Tappade flera kilo samtidigt som jag sparade både tid och pengar...

• Mynta

Jag föredrar också Naturdiet framför Nutrilett, även Allevo är godare.

• Cloudberry

Jag köpte på mig 20 bars och 26 drickfärdiga hunger controlls som jag inte längre tänkt ha kvar.

Både barsen och de drickfärdiga smakar supergott, Barsen smakar som mäktig och mättande choklad och de färdigblandade med chokladsmak som oboy typ.

• Ella26

Okej kanske ska prova Naturdiet istället, tänkte byta ut maten några dagar för sånna påsar. Tycker bars inte riktigt känns som en måltidsersättning fast de är det heh. Det är sant, barsen är väldigt mäktiga

• Ella26

Gick någon utav ner i vikt utan någon särskild träning? Har inte riktigt tid med det just nu då jag har mycket med min skola. Vad åt ni för övrigt, bytte ni ut era vanliga matvanor helt? Vore roligt att höra framgångshistorier om att det verkligen fungerar och hur länge ni åt eller drack det?

• m0desty

Tränade INGENTING alls. På 5 veckor gick jag ned 4 kg ungefär, kanske lite till. Men jag åt lite snålt och försökte låta bli godis, chips och kakor. Unnade mig godare mat fredag och lördag kväll. Det underlättade att min man gjorde samma sak.  

• Ella26

Okej tackar för tipsen! Ska ta till mig era tips och hålla tummarna att jag har den diciplinen som behövs för att inte sluta mitt i, det som är det stora problemet för mig.. Fullföljer det inte riktigt......

Svar på tråden Nutrilett pulverdiet