• Anonym (sugen)

Vad tycker ni killar om att ha med sexleksaker vid sex?

Jag själv har aldrig fått orgasm utan hjälp en klitorisvibrator, så i mina förhållanden har jag använt en sådan för att kunna komma, samtidigt som han penetrerar mig. Att göra med handen funkar ibland, men det krävs så jäkla mycket så det orkar jag knappt. Tycker att det är bekvämt med vibratorn

Men nu så är jag singel sen en tid tillbaka och det kommer väl inte dröja allt för länge innan det blir sex igen. MEN, då tycker jag att det är lite jobbigt att det här på det här viset. För man vill ju inte skrämma iväg killen genom att plocka fram vibratorn första gången? Fast han lär ju undra hur han ska få mig att komma...

Hur ser ni på saken?

• Svar på tråden Vad tycker ni killar om att ha med sexleksaker vid sex?
  • jbr

Det är suveränt när kvinnan hjälper till och är på hugget. Kvinnan får mer än gärna ta fram leksaker som man kan tillsammans kan leka med.

• Tom Araya

För mig får hon ha hur mycket leksaker hon vill.

Så länge de inte tar mitt jobb får de även gärna användas när vi sexar. De kan ju vara till hjälp för mig med om jag ska tillfredsställa henne när min behöver lite vila. 

Dessutom är det jävligt hett att någon gång ibland få se på henne använda leksakerna på sig själv.

• jonte02

Personligen har jag inget emot leksaker i sängen, tvärtom, men hade jag varit du hade jag nog kört på de första gångerna utan...mest för att se om det även är svårt att få orgasm även med den kommande partnern. Annars tror jag det går bra att prata om det :)

• mrbiig

hjälper gärna till med leksakerna, älskar att slicka samtidigt som jag för in dildon i henne

• Matte72

Det kan vara riktigt trevligt att ha med leksaker i sängkammaren och personligen skulle jag bli positivt överraskad om jag träffade en tjej som redan första gången tog fram leksaker, men alla funkar förstås inte likadant så känn av vibbarna först är min rekommendation.

• Anonym (???)

Varför kan du inte få orgasm utan? Låter mest som lathet från dig och dina partners!

• orpon

Bara kul med en massa leksaker, kör hårt!

• Anonym (sugen)

Fast vadå lathet? Om jag ska göra det med handen måste jag ta i så mycket att jag har skavsår dagen efter. Några enstaka gånger har det varit nära men ändå inte. Det är klart att det GÅR men det krävs hög väääldigt mycket, för mycket för att det ska vara värt det. Enklare att ha en vibrator då kanske? Flera av de killar jag haft en sexuell relation med har verkligen försökt, hållt på nästan en timme utan resultat. En kille var sjukt bra men det gick inte hela vägen ändå. Bara att acceptera.

Svar på tråden Vad tycker ni killar om att ha med sexleksaker vid sex?