Pormaskar i örat! Vart kan man köpa pormaskslev?
Har äckliga pormaskar i örat. Skitfult och jobbigt! Nån som vet vart man kan köpa en pormaskslev? det är enda sättet att få ut dem tror jag.
Har äckliga pormaskar i örat. Skitfult och jobbigt! Nån som vet vart man kan köpa en pormaskslev? det är enda sättet att få ut dem tror jag.
det är väl bara att klämma dom??
bodyshop har.
Men jag har provat den (inte i örat men på näsan) och det har inte funkat vidare bra... man får nåt klegg i skeden men tycker ändå att klämma är det bästa sättet får då kommer hela korven ut.
Man kommer inte åt att klämma!
Tack för tipset om Bodyshop!
Jag har köpt min på Bodyshop, o kan inte leva utan den!
Använd först en skrubkräm (i ansiktet alltså!) Tänkt på att inte bara trycka ned, utan även dra lite åt sidan så pormasken kommer ut helt. Gott nytt pormask fritt år! (Nästan iaf,ett mirakel är det inte men nästan...)
Har haft pormaskar i öronen nån gång emellanåt. Pain! Det är inte kul. Ett heldagsjobb innan man kommer åt och får bort dem ju.
brukar få i näsan och i öronen också *aj*
Är de dyra ( borde också ha en )
Under hundra kronor, kanske? Köpte min för femtio kronor för c:a sju år sedan. Åhlens kan oxå ha.
Vad är en pormaskslev? Kan man använda den över hela ansiktet? Jag har problem över näsan och det går inte att komma åt och klämma dom.
Hur fungerar denna slev?
Tacksam för svar!
Jag har sett från Revlon, men inte i Sverige. Det är en pinne m en liten slev m hål i för pormasken.