• Vanilla ice queen

Snygg, sexig, singel och trebarnsmamma...

Jag är nybliven singel efter 10årigt förhållande och 8årigt äktenskap. Känner mig inte helt redo att hoppa ut i dejtigdjungeln på alvar än men "nosar" så smått på den . Till saken hör att jag är strax under 30år och ser riktigt bra ut och det verkar atrahera motsatta könet i yngre ålder. Men jag vågar aldrig berätta att jag varannan vecka har tre små barn som jag då viger mitt liv åt. Vad tror ni, är det så att de flesta killar springer åt andra hållet när de får veta att man har tre barn?

• Svar på tråden Snygg, sexig, singel och trebarnsmamma...
  • AnnsoPannso

Nä, det tror jag inte! Har varit singel i 1½ år o dejtat en del det senaste året, har inte stött på någon kille som haft något emot att jag har barn. (har såklart inte presenterat en massa karlar för mina barn om det låter så :-P)

• Lavish

Yngre killar om de är seriösa kanske. Inte så många vuxna män skulle jag tro.

• Lavish
    Vanilla ice queen skrev 2011-10-24 22:38:01 följande:
    Lavsh: Hur menar du?
    Jag menar att unga killar som vill ha en seriöst relation kanske blir skrämda av barn (vill de bara ha sex så tror jag inte de bryr sig om barnen)
  • blackfallingstar
    Hej! jag ser inget hinder med att en kvinna har redan 3 barn, titta runt omkring dig! i samhället, säkert mer än 50% föraldrar är singla, det är för skrämmande, det gäller bara att di hitta någon som har förstålese för sånt och är redo för att leva med dig och dina 3 barn...

Tänk inte mycket på det. Lycka till.
    IFBB PRO
  • PälsOLudd
    Vanilla ice queen skrev 2011-10-24 19:21:58 följande:
    Jag är nybliven singel efter 10årigt förhållande och 8årigt äktenskap. Känner mig inte helt redo att hoppa ut i dejtigdjungeln på alvar än men "nosar" så smått på den . Till saken hör att jag är strax under 30år och ser riktigt bra ut och det verkar atrahera motsatta könet i yngre ålder. Men jag vågar aldrig berätta att jag varannan vecka har tre små barn som jag då viger mitt liv åt. Vad tror ni, är det så att de flesta killar springer åt andra hållet när de får veta att man har tre barn?
    För mig är det inget hinder och förstår din situation delvis då jag själv har en dotter.
    Vart i sverige bor du och vad heter du?
  • gbgkille

Äsch då, barn är bonus ;)

• Dripknot

TS

Jag har en kompis som träffade jordens finaste kille trots att hon var ensamstående på heltid till sina tre barn. Idag är det sammanboende i ett radhus ca 1,5 mil utanför stan, förlovade och de gifter sig den 1 Juni :D

Så de finns därute, de där fina äkta karlarna... Männen värda sina namn!

Min sambo är likadan. Vi blev ett par på våren 2009 och inte bangade han bara för att jag var ensamstående till min dotter på heltid då heller. Idag är vi sammanboende i en stor fin villa strax utanför stan och jag är oerhört lyckligt lottad som får dela min vardag och mitt liv med en fantastiskt fin man som än idag framkallar pirr i maggropen på mig.

Det krävs inte mycket av en kille för att bli pappa, men det krävs en riktig man för att vara en far.
  • Decibella

Var glad att du har ett brett utbud att skrämma bort Flört
    Jag skojar, förstår dig helt och fullt, känner det samma men jag har inte så många att skrämma bort.

Men du vill ju ändå inte ha en person som inte klarar av att du varannan vecka har 3 barn. Betyder ju inte att denna ska vara del av detta bara för att du berättar. Kanske är bra att vara tydlig med men som sagt, singel med två kanske inte har facit
    Tycker att alla i min omgivning är himla osingla helt enkel. Jag letar på ändå Skrattande

• natthöken

Det handlar nog mer om mognad , syn på barn  och livsstil osv ....det finns nog många äldre  som skulle backa  när barn " presenteras"  precis som yngre , själv har jag  31 år och ny separerad med tre barn .....så jag åter kommer om  kvinnor tänker  på samma vis :)

Svar på tråden Snygg, sexig, singel och trebarnsmamma...