• Anonym

blir kåt av att suga av killen medan han kollar på porr :P fler som jag??

jag har upptäckt en ny fetisch :P har aldrig gillat porr särskilt mycket, men har nu upptäckt att jag älskar att suga av min pojkvän medan han kollar på porr.

igår viskade jag i hans öra "ska vi kolla på lite vuxenfilm" (tycker porr låter så vulgärt..)

han var genast på, och fick välja film. jag bad honom välja något som gjorde honom rejält kåt.

när han kom och la sig i soffan drog jag av hans byxor och kalsonger direkt och han var redan stenhård :P sedan sög jag av honom länge och han fick även runka lite själv och ta på min rumpa. sedan kom han en gång när jag hade två fingrar i hans rumpa. o han kom så jäääävla hårt :P sexigt...

sedan fortsatte ju filmen, och han låg och andades ut och jag smekte hans mage. sen märkte jag att han var hård igen så jag sög av honom en gång till, och han avslutade med att snabbt runka ut en andra sats i min mun :P

efteråt var jag PLASKBLÖT. och jag tänder alltså inte särskilt mycket på porr =) tände enbart på min killes kåta och underbara reaktion....

någon som är som jag, eller är jag sjuk? :P efteråt slickade han mig till orgasm två gånger som tack ;)

• Svar på tråden blir kåt av att suga av killen medan han kollar på porr :P fler som jag??
  • Anonym (22)

Det låter väldigt upphetsande!

En gång slickade mitt ex mig samtidigt som jag spelade ett porrspel. Det var väldigt uppskattat. Och tycker man själv om något, så vill man ju gärna dela med sig, eller hur?

Jag älskar att suga av min kille, just eftersom han uppskattar det så mycket. Jag undrar om han skulle tycka om något sånt här?

• Anonym
    Anonym (22) skrev 2011-10-24 22:44:02 följande:
    Det låter väldigt upphetsande!

En gång slickade mitt ex mig samtidigt som jag spelade ett porrspel. Det var väldigt uppskattat. Och tycker man själv om något, så vill man ju gärna dela med sig, eller hur?

Jag älskar att suga av min kille, just eftersom han uppskattar det så mycket. Jag undrar om han skulle tycka om något sånt här?
    det var otroligt upphetsande :P men det roliga är att jag var så inne i att tillfredsställa honom, att jag inte tänkte på hur kåt jag var. inte förrän efteråt som jag insåg hur otroligt blöt jag var hahaha...

om din kille uppskattar att bli avsugen, och även kan tänka sig att kika på porr, så borde ju det jag beskrev ovan gå hem :P:P prova!! föreslå helt enkelt att han väljer en porrfilm, och så insisterar du på att bara lägga all fokus på honom. han kommer ju känna sig som en kung ;)
  • Anonym

Wow, det lät fan spännande

Är inte heller så förtjust i p-rullar egentligen och kände mig förut lite svartsjuk då min karl såg på sånt men detta skulle nog vara ganska kul och upphetsande ändå. 

Tack för tipset!  

• Cosan

Att man blir upphetsad av att ens partner blir upphetsad kan nog de flesta skriva under på. Din upphetsning verkar dock inte direkt ha något med porrfilm att göra. Men roligt när man kan hitta på lite roligt med sin partner Glad

• lejon 789

Vilken underbart läcker berättelse TS. Och du är inte sjuk, bara många mäns dröm :)

• Anonym (Fina flickan)

*räcker upp handen och vinkar ivrigt* Jag med! men jag tycker även om att se på porr tillsammans med min sambo! Nu blev jag ju sugen,synd att han är på jobbet *muttrar*

• sambo i sumpan

Kan bara hålla med....gillar att sitta på knä framför honom och leka med hans.....och bara höra ljufdet från tven......gillar det skarpt

• Anonym

här har ni en till!!! kollar porr ibland samtidigt som vi smeker varandra men jag älskar att suga av honom!!sjukt sexigt att se sin partner bli stenhård ..mmm...

Svar på tråden blir kåt av att suga av killen medan han kollar på porr :P fler som jag??