• Anonym (efter fött barn)

MÄN!!! blir det skilland när tjejen fött barn?

blir det skillnad när tjejen fött barn?

på vilket sätt?

• Svar på tråden MÄN!!! blir det skilland när tjejen fött barn?
  • Anonym (K)

Det kan bli mindre sex.

• Anonym

...o i de flesta fall känner du troligtvis inte någon skillnad heller. De gjorde inte jag iaf.

• udda man lkpg

Seriöst, jag antar att du menar ifall man förändras "där nere" på nåt sätt som mannen märker.
    Kan inte tala för andra men i mitt fall så märkte jag aldrig någon skillnad.

• Anonym (jo)

Med första barnet var det ingen skillnad "där nere", men med andra barnet har det blivit ganska stor skillnad tycker jag tyvärr. Hon har blivit "större", så det känns inte alls lika mycket längre (eller så har min krympt, men det tror jag inte... ;)... 

• Anonym (efter fött barn)

okey  jag har fött 1 barn och vill inte ha flera pga av att killen ska känna av detta är väl inget kul om det inte känns någon!

ni som har flera barn hur upplever ni!

• Anonym
    Anonym (efter fött barn) skrev 2011-10-27 11:20:00 följande:
    okey  jag har fött 1 barn och vill inte ha flera pga av att killen ska känna av detta är väl inget kul om det inte känns någon!

ni som har flera barn hur upplever ni!
    finns ju kejsarsnitt
  • RebornEve

Jag har två barn och jag är som innan... Knipa kan man alltid göra för att stärka muskulaturen...

jag blir hellre ogillad för den jag är, än gillad för den jag inte är...
  • ollebulle86

Nu är jag inte man, men jag har fött ett barn (väntar nr 2 nu) och jag frågade sonens pappa om det var nån skillnad på före och efter sonen föddes (storleksmässigt) och han sa nej.

Svar på tråden MÄN!!! blir det skilland när tjejen fött barn?