• 1978

Vilken är den BÄSTA present du har fått?

Läste om folks värsta presenter (vilket var jätteroligt!) och blev nyfiken på vad ni blivit glada för. Några av de bästa presenterna jag fått av mina föräldrar är campingutrustning och en symaskin (började nästan gråta!).

Har sedan jag själv (ganska nyligen) fick barn fått flera väldigt fina presenter från både familj och vänner: filtar, kläder och hemgjorda leksaker, bland annat. Man blir alldeles rörd! Särskilt när någon har tänkt till så att presenten ska passa just oss och vårt barn.

Vi blir glada för så olika saker. Vilken present har gjort dig jätteglad, och kanske till och med fått dig att gråta en skvätt?

• Svar på tråden Vilken är den BÄSTA present du har fått?
  • Karriis

Får alltid bra presenter! I julas fick jag barstolar och på min 18årsdag fick jag en systemkamera med tillbehör :)

Tidigare år har jag fått moped, cross, mm.
    ALLTID bra presenter från mina föräldrar :)

• SilverEmma

I 25-årspresent fick jag av min dåvarande sambo hela inbundna serien i Sagan om Isfolket. Det är nog det bästa hittills.

Min Iphone som jag fick av maken förra julen ligger iofs strax efter...

• 1978

Åh, en kanin!

Fler som fått fina presenter?!

• MamaPapa

Guldhalsband när jag fyllde 40. En klocka när jag fyllde 18. En hamster i tonåren.

• Najje79

I julklapp när jag var 14 år fick jag kontaktlinser av mamma o pappa. Jag vantrivdes verkligen i mina glasögon och var retad för dem, mitt självförtroende växte rejält när jag började använda linser. Så det var min bästa present.

• Psyke

Har fått många fina presenter så det är svårt att lista alla. Den första gången jag blev riktigt förälskad i presenten var när jag fick Mytologiordboken i tonåren. Den har jag bläddrat i  månader efteråt. Många år senare när Sagan om ringen-filmerna filmatiserades blev min man förvånad över att jag inte hade läst böckerna och gav dem till mig i julklapp. Jag blev rörd dels för att böckerna var bra och dels för att det var helrättpresent till till mig. 

• Hedebris

Min man gjorde en liten ängel av olika typer av pasta till mig i julklapp

• 1978
    Hedebris skrev 2011-10-30 09:15:50 följande:
    Min man gjorde en liten ängel av olika typer av pasta till mig i julklapp
Svar på tråden Vilken är den BÄSTA present du har fått?