• Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Selma fint eller fult
  • Yeva

Supergulligt! Glad

Taline, Zabel, Sahak, Sevan, Taniel, Khazhak, Levon <3
  • fluu

Fint som i vackert vet jag inte riktigt,men det är ett väldigt bra namn tycker jag.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Lovely Rita

Jag har en Selma så jag tycker såklart att det är fint! =)

• IsDimma

Jättefult.

The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • ius lexis

Väldigt fint tycker jag. Men ovanligt är det inte längre tråkigt nog för det är tydligen så att alla vi tänker väldigt likadant tråkigt nog. Edvin och Alma är lite favvonamn för mej men jag har 2 st små Alma i min närhet och 2 st Edvin. Selma är det likadant med. Men å andra sidan så behöver det ju inte vara så unikt för om man tycker namnet är fint så kan man ju ta och skita i vilka fler som heter det.

• caspersmamma 08
    ius lexis skrev 2011-10-26 11:14:30 följande:
    Väldigt fint tycker jag. Men ovanligt är det inte längre tråkigt nog för det är tydligen så att alla vi tänker väldigt likadant tråkigt nog. Edvin och Alma är lite favvonamn för mej men jag har 2 st små Alma i min närhet och 2 st Edvin. Selma är det likadant med. Men å andra sidan så behöver det ju inte vara så unikt för om man tycker namnet är fint så kan man ju ta och skita i vilka fler som heter det.
    Nej det behöver egentligen inte vara jätte ovanligt. Ska man ha ett jätte ovanligt namn så måste man ju nästan hitta på ett själv och det har jag inte lust med vill inte ha ett 2000-tals namn så som tindra, alva mm de är fina men det känns som att det är större skanns att det finns tjejer såna namn på dagis, skolan och Selma har jag aldrig förut råkat på i min närhet.

Jag har fastnat för Selma mer och mer ska nu bara höra vad sambon tycker, han måste ju också få vara med på ett hörnGlad
  • SötFlöt

Jag känner ingenting för namnet Selma tyvärr. Tomt.

★☆°♥ (¯`°?.¸ ♥ Nova 090305 & Iza 110403 ♥¸.?°´¯) ♥☆°★
Svar på tråden Selma fint eller fult