• Anonym (porrsugen)

Någon som kan rekommendera en bra porrfilm?

Jag och min man vill köpa en porrfilm men vet inte alls vilken. Är det någon som kan rekommendera någon?
    Vi vill inte ha för mycket handling utan mer, vad ska jag säga, action. Får gärna vara rätt hårda tag också.

• Svar på tråden Någon som kan rekommendera en bra porrfilm?
  • Anonym

Jag rekommenderar defintivt amatörporr med par som är tillsammans och verkligen njuter av sexet på riktigt. Det går att ladda ner rätt mycket sådant på nätet, det går förmodligen också att köpa men jag vet inte riktigt var.

• Medusan

Skriv amatörporr som sökord och kolla vad som kommer upp. Tyvärr brukar man alltid få sen en massa dålig och förnedrande porr när man söker på nätet, därför jag jag inte det längre. Men tyvärr är det det enda tips jag har.

Jag har själv hittat amatörporr på det viset då jag sökt förut, men jag har lagt av nu därför att jag inte pallar med att se allt förnedringporr man måste plöja igenom först för att hitta den som är bra.

Det är synd att det är så svårt *muttrar*.

Ett annat tips är att gå in på någon av de andra trådar som skrivits här förut om liknande saker. Skriv porrfilm som sökord och se vad som kommer upp =)

• Anonym (:-D)

Ja det skulle jag också gärna vilja ha några tips på

• Anonym (porrsugen)

Tack!

Är så svårt att hitta rätt i all djungel som är, ska pröva det ni gett tips på!

• Barba

Jag köper ett gäng porrfilmer varje månad till mig och frugan. (Det slinker med en och annan film till "den alternativa" samlingen också emellanåt....)

Smaken är ju som bekant som baken, men tänkte ändå dela med mig av några "tips", eller snarare riktlinjer som jag brukar tänka på:

1. Välj kända märken. (Private, Best Seller, RedLight District, Max o.s.v) Då kan du räkna med snygga och fräscha aktörer, både tjejer och killar.

2. Undvik tyskproducerade filmer. De är ofta av dålig kvalisort.

3. Undvik också "Best of-filmer" (om de inte är av känt märke) Då har man ofta samlat ihop allt möjligt skräp som man återanvänder. Inte ovanligt med gamla 80-tals scener...
    (Finns också serier under namnet "7-hours" och liknande, bygger på samma sunkiga princip)

4. Köp inte, säger INTE, dom där filmerna som ligger i en korg och reas ut för 69 kr. Det finns en anledning till varför dom reas ut....!

5. Titta på vilka som medverkar (är ju dock svårt i början...).

Sedan är det ju frågan om vilken inriktning på filmen du vill ha....
    Och observera att detta är vad JAG tycker.

Lycka till!

/b

• Anonym

Barba: du verkar ju ha koll. Kan du inte rekommendera några titlar också?

• Anonym (tips)

Filmerna Constance och Pink Prison rekommenderas. Det är lite snyggare porr helt enkelt, utan kvinnoförnedring.

• Anonym

Ladda ner... finns såååå mycket via datorn, varför köpa?

• Anonym

Men jag hittar bara såna där småklipp på 1 min när jag söker på nätet. Har ingen fildelningsprogramvara... antar att jag måste ha det i så fall?

• Anonym

kolla på storleken på filmen.. sortera sökresultatet efter storlek...300 000kb är ca 40 minuter...

• Anonym

Vilken sajt kan man ladda direkt från nätet utan speciell programvara då? Har du nån länk?

• Sköldmö

Jag instämmer i det som Barba skrev.

När det gäller val av filmer och titlar så kan jag rekommendera följanden.

Alla filmer av Michael Ninn, Brad Armstrong och Andrew Blake är mycket välgjorda och vackra filmer. Det är högbudgetfilmer, mycket påkostade, vackra medverkare och vackra miljöer. Då framför allt Michael Ninns filmer.

Om du vill ha filmer med hårda tag i rekommenderar jag filmer med Rocco, framför allt hans senare filmer.

Vill du ha ännu hårdare tag finns Max Hardcore, men då har du verkligen riktigt råa och grisiga filmer, med misshandel, våld och i princip rena våldtäkter. Så då får man verkligen vara lagg åt det hållet. Jag skulle tippa på att Rocco är precis vad ni söker. :)

Det lättaste är att du besöker någon sida på nätet och letar efter filmer som kan tänkas passa er, om du vill hitta mer seriösa och vackra filmer rekommenderar jag att du söker på antingen de regissörer jag namngav ovan eller någon av dessa porrstjärnor som alla är kända och gör proffsig film.

Jill Kelly, Asia Carerra, Devon, Missy, Jenna Jameson, Silvia Saint, Pether North, Tom Byron, Jessika Drake, Vicca, mf.l.

Som Barba sa är detta bara vad jag tycker  Hoppas det var till nån hjälp iaf 

• Anonym

har du inget program där man laddar ner musik pch film?

• Anonym

Nä jag har inte det för det funkar inte med min brandvägg. Och brandväggen måste jag ha eftersom det är en hem-pc. så jag har bara vanlig webbläsare.

• Anonym (porrsugen)

Om igen!
    Tusen tack, speciellt till Barba och Sköldmö!

KÄnns som att det finns ett behov av detta, att det är flera än mig som är lite smålost och som vill ha bra porr.

Svar på tråden Någon som kan rekommendera en bra porrfilm?