orolig
Hej. Jag är lite orolig för min flickvän var otrogen mot mig ca. 2 månader efter vi hade träffats då hon hade sex med samma kille som hon dejtade innan mig! Vilket jag till slut förlät efter att hon fått gråta och verkligen böna o be ett par dagar.. Men jag undrar om det var ett misstag att förlåta henne, har så jäkla svårt att bara släppa det där och fokusera på oss. Detär inte lätt att lite på nån fullt ut efter nåt sånt, allra helst inte när hon själv inte berättar det utan jag får reda på det genom att läsa hennes sex sms med denna killen 4 månader efter, då jag fattade att hon var otrogen mot mig på fyllan vilketabsolut inte är en ursäkt. Men hursom helst förlät jag henne.. Och nu i helgen var hon på fest därjag hämtade henne för att hon till slut blev för full, vi körde hem till mig och jag tog hand om henne sen somnade vi. Dagen efter glömde hon sina trosor oh klänning här,... I trosorna är det vita fläckar, vilket jag tolkar som att hon haft sex med någon annan?! Eller är det så att tjejer kan få det i svarta string bara sådär? ville bara fråga nån som kanske vet innan jag tar och frågar henne.. Mvh hampus
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-26 10:41
*skrev fel, en stor vit fläck är det!