• Red Velvet

Tips och recept på snittar/tilltugg!

Ska ha en fest och behöver recept på snittar och tilltugg. Gärna på sådant som kan förberedas kvällen innan.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-10-26 14:43
    Jag har ingen tillgång till ugn glömde jag att skriva. :)

• Svar på tråden Tips och recept på snittar/tilltugg!
  • Orolig2

Nåt som är enkelt o supergott är färdiga minikrustader med lite fikonmarmelad o liten bit brieost som man sätter i ugnen. Kan iofs inte förberedas dagen innan men går fort o göra.

• Red Velvet

Jag har tyvärr ingen tillgång till ugn där vi ska vara. :) Tack för tipset ändå, det ska testas hemma!

• Zinara

Minikrustader är ju ett bra tips i och för sig. Går ju att fylla med mycket gott. Tex Skagen röra eller renröra. då går det ju att göra rörorna dagen innan (som ändå smakar bättre om dom får dra ihop lite) Sen klickar man bara i krustaderna när det är dags.

Lax/Skink/Ren roulader är också ett tips eller tunnbrödsrullar med god fyllning. Tunnbröd är samma som ovan fixa rörorna dagen innan och sammanfoga samma dag. Övriga roulader kan förberedas dagen innan beroende på vad du fyller dom med.

• Zinara

Kavring är också gott att lägga röror på. Minipjer/piroger som kan bakas i förväg och ätas kalla kan ju kanske funka också?

• Red Velvet

Recept på någon god renröra kanske? :)

Svar på tråden Tips och recept på snittar/tilltugg!