Ont i svanskotan i vecka 5?
Hej!
Jag har ont i svanskotan och är gravid i vecka 5 (4+6) kan de vara möjligt att det är foglossning eller vad kan de vara?
Gör ont när jag ska ligga på ryggen likaså om jag sitter för länge.
Tacksam för svar
Hej!
Jag har ont i svanskotan och är gravid i vecka 5 (4+6) kan de vara möjligt att det är foglossning eller vad kan de vara?
Gör ont när jag ska ligga på ryggen likaså om jag sitter för länge.
Tacksam för svar
Jag är i vecka 6 å har haft ont i svanken senaste veckan, får väldigt ont om jag sitter för länge eller ligger konstigt, tror de är normalt å någon typ av växtvärk :)
Jag hade väldigt ont i svanskotan men det kom i v 20 och höll sedan i sig till slutet v 36 kanske. Ett tips om ni måste sitta mycket köp en sån uppblåstbar nackkudde eller ring så avlastas belastningen.
Hej!
Nu har det ju gått fyra-fem månader sen denna tråden skrevs, så du borde ha kommit in en bit i graviditeten (förutsatt att allt gått bra, vilket jag såklart hoppas!). Hur har det gått för dig?
Jag är själv i vecka 6 och har börjat få extremt ont i svanskotan, speciellt på kvällarna och när jag reser mig från sittande till stående. Än så länge har jag inga problem att leva som vanligt, men är orolig att jag kommer drabbas av svår foglossning längre fram med tanke på att det kommit så tidigt nu...
Eller finns det någon annan som varit med om ont i svanskotan tidigt som kan berätta om hur det gick sen?
Är i vecka 6 (5+3) och har sååå ont i svanskotan, är det möjligt att få foglossning så tidigt i graviditeten? Har ett aktivt arbete där jag lyftet endel så det kanske påverkar?