-
-
Svar på tråden Stämmer det att massage med happy end är vanligt i sverige
-
Vanligt vet jag inte, men jag vet en manlig bekant som blivit erbjuden.
-
Det sägs att man skall gå in endast iförd handduk om man önskar detta. Vet dock ej om detta stämmer. Har ingen egen erfarenhet i ämnet.
-
Har haft två massöser, Den ena var helt klart förtjust i mig och det hade helt klart kunnat bli "happy end" om jag hade önskat så.
-
Har ingen aning. Har aldrig varit och fått massage.
Men jag känner till ett ställe inte långt ifrån mig som erbjöd "happy end" till en kvinnlig kompis som vara där.
Funderade också på att prova stället men det var innan jag träffade min tjej, hon ger mig "happy end" varje gång. -
Näe har aldrig fått massage med happy end. Skulle nog bli beroende i så fall.
-
www.flashback.org/t1285502
Tämligen vanligt -
En nära bekant till mig som var massör, numera sedan ganska många år naprapat berättade att det inte var helt ovanligt att hans kvinnliga kunder (han såg och ser väldigt bra ut) mer eller mindre diskret uttryckte att de gärna såg en "happy end" på sin massage. En del sa det rent ut, andra visade det tydligt genom att sära på benen puta med rumpan etc. Det var inget han erbjöd även om det tydligen fanns undantag från den regeln...
Jag och min fru brukar då och då gå till en Thaimassagesalong i närheten. Har själv blivit erbjuden happy end en gång där och när jag och frugan pratade om det så visade det sig att även hon hade blivit erbjuden samma sak. Vi funderar båda två på att säga ja nästa gång, se om det är något att ha... -
Erbjuds alltså happy ending både till tjejer och killar? Finns det manliga thaimassörer eller är det kvinnliga som ger även tjejerna happy ending?
Jag trodde nämligen att happy ending innebar att killen blev runkad som avslutning men så är det kanske inte eller hur får tjejerna sin? Pill? -
På stället jag berättade om var det en kvinnlig massörska till en kvinnlig kund.Anonym (Tjej ending) skrev 2011-10-28 15:07:44 följande:
Erbjuds alltså happy ending både till tjejer och killar? Finns det manliga thaimassörer eller är det kvinnliga som ger även tjejerna happy ending?
Jag trodde nämligen att happy ending innebar att killen blev runkad som avslutning men så är det kanske inte eller hur får tjejerna sin? Pill?
Jag kan tillägga att "happy end" kostade extra.