gula flytningar
Hej, jag har gula flytningar efter mens. Hade missfall för 1 månadsen och mensen kom just tillbaka, ingen infektion eller nått. Men har inte haft gula flytningar innan, vad beror de på ?
mvh
Hej, jag har gula flytningar efter mens. Hade missfall för 1 månadsen och mensen kom just tillbaka, ingen infektion eller nått. Men har inte haft gula flytningar innan, vad beror de på ?
mvh
Hej!
kan du beskriv lite utförligare hur de ser ut? har de någon lukt? har du ont i magen?
som en vanlig flytning fast den är gul ,har inte ont eller luktar illa.
Hej!
En normal flytning är oftast vit eller svagt gul och kan vara lite grynig. Den brukar lukta svagt och lite syrligt, ungefär som filmjölk luktar. I samband med ägglossningen ökar oftast mängden flytning, och detsamma händer vid sexuell upphetsning. Ökad flytning av normal karaktär är också vanligt vid graviditet och vid användning av vissa p-piller. Det är alltså normalt att flytningen kan variera i mängd beroende på olika omständigheter.jag tycker att det låter normalt i och med att de inte luktar och att du inte har ont. jag tror att det ar med ditt missfall att göra och kommer att återställa sig snart. Skulle det inte göra det, eller om dina symtom förvärras tycker jag att en läkare bör undersöka dig
lycka till