• rosadenrosa

Alli? Bantningspiller? Har du provat?

Någon som testat ALLI? Glad 

Bra?
    Dåligt?
    Resultat? Hur snabbt såg du resultat?

Jag är lite sugen på att testa. Har ca 10 kg övervikt.

Många säger det finns fler bantningspiller, jag är intresserad utav de receptfria. Ge mig lite tips?Glad

• Svar på tråden Alli? Bantningspiller? Har du provat?
  • lammet

Jag har provat. Hände inte ett smack, gick inte ner i vikt, fick inte diarre, inte ont i magen, ingenting. Märkte verkligen INGEN skillnad. Nu har jag ju inte direkt någon övervikt att prata om och äter nyttigt och fettsnålt men jag försökte mig på att trycka en chipspåse och ta en alli för att testa men det hände inget i min mage. Min avföring var inte oljig så som den enligt tillverkaren ska bli. Man ska se fettet i toastolen men det gjorde inte jag.

alla bantningspiller som fungerar är olagliga. Lagliga är bara bluff och båg tyvärr.. 

• Faile

Jag använde i ca 3 månader ihop med halvshakediet ( åt middag ) och herregud vilka fettdiaréer jag hade, blä. Inte gick jag ner heller.

Sluta jiddra, börja trolla!
  • mamaleona

jag använde som komplement då jag tog bort 15kilo för ett år sen. Viktigt att träna o ätta rätt. Fick nog x antal ggr diarre då jag ex åt en pizza...

• rosadenrosa
    mamaleona skrev 2011-10-29 14:32:19 följande:
    jag använde som komplement då jag tog bort 15kilo för ett år sen. Viktigt att träna o ätta rätt. Fick nog x antal ggr diarre då jag ex åt en pizza...
    Men du gick ner alltså?
  • rosadenrosa
    lammet skrev 2011-10-29 07:34:45 följande:
    Jag har provat. Hände inte ett smack, gick inte ner i vikt, fick inte diarre, inte ont i magen, ingenting. Märkte verkligen INGEN skillnad. Nu har jag ju inte direkt någon övervikt att prata om och äter nyttigt och fettsnålt men jag försökte mig på att trycka en chipspåse och ta en alli för att testa men det hände inget i min mage. Min avföring var inte oljig så som den enligt tillverkaren ska bli. Man ska se fettet i toastolen men det gjorde inte jag.

alla bantningspiller som fungerar är olagliga. Lagliga är bara bluff och båg tyvärr.. 
    Hm, va trisst!
    Hörde någonstans att Alli ska vara ungefär lika som bantningspreparatet "xenical"..
    Men att den dosen var starkare. Undrar om det blir helt fel o inte alls bra om man tar dubbel dos då kanske
Svar på tråden Alli? Bantningspiller? Har du provat?