• Anonym (ful?)

Hur ser ett fult kvinnokön ut?

Jag hur ser ett fult kvinnokön ut? Dom ända könen jag har kollat noga eller vad man ska säga är mitt eget,  och bebisars/barns vid smörjning och tvättning. Ja och en och annan porrfilm då.

Men jag tycker alla ser likadana ut? Men det finns ju dom som opererar sina kön för dom tycker dom är fula, men hur "ska" man se ut då?

Vad är ett fult kvinnokön enligt dig?

• Svar på tråden Hur ser ett fult kvinnokön ut?
  • Anonym

Jag tycker det är fult när det är rakat eller har "porrsträng". Men jag bryr mig inte så mycket om hur folks underliv ser ut egentligen.

• Binary

så länge det inte finns tänder så är det väl inte särskilt mycket som spelar roll, även om jag själv föredrar att inte ha mossa på racerbanan så att säga

sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym (ful?)

Det jag menar är själva könet, alltså blygdläppar mm.. För vissa kvinnor vill ju operara sitt kön då dom tycker det är fult när dom har sex tex. Men hur ska det egentligen då se ut?

• Anonym
    Anonym (ful?) skrev 2011-10-29 17:42:56 följande:
    Det jag menar är själva könet, alltså blygdläppar mm.. För vissa kvinnor vill ju operara sitt kön då dom tycker det är fult när dom har sex tex. Men hur ska det egentligen då se ut?
    Naturlig variation stör mig inte det minsta.
  • Binary
    Anonym skrev 2011-10-29 17:46:20 följande:
    Naturlig variation stör mig inte det minsta.
    håller helt med.
    sextankar.nu - En mans tankar om sex
  • Anonym

Jag kan tänka mig att många tycker det är fult när de inre blygdläpparna hänger utanför de yttre. Och helt ärligt.. det är faktiskt ganska fult! (Jag har inte så)

• Anonym
    Anonym skrev 2011-10-29 18:34:16 följande:
    Jag kan tänka mig att många tycker det är fult när de inre blygdläpparna hänger utanför de yttre. Och helt ärligt.. det är faktiskt ganska fult! (Jag har inte så)
    Håller med, väldigt fult. 
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-29 18:34:16 följande:
    Jag kan tänka mig att många inte bryr sig när de inre blygdläpparna hänger utanför de yttre. Och helt ärligt.. det är faktiskt ganska normalt! (Jag har inte så)
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-29 19:32:36 följande:
    Jag kan tänka mig att många inte bryr sig när de inre blygdläpparna hänger utanför de yttre. Och helt ärligt.. det är faktiskt ganska normalt! (Jag har inte så)
    Där var du vitsig! Möjligt att många inte bryr sig, och att det är helt normalt, men nu frågade ts efter vad som är ett fult kön. Hon frågade inte efter vad som var normalt.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-10-29 19:36:32 följande:
    Där var du vitsig! Möjligt att många inte bryr sig, och att det är helt normalt, men nu frågade ts efter vad som är ett fult kön. Hon frågade inte efter vad som var normalt.
    Då kan du ju påpeka vad du tycker är fult i stället för att framhäva din åsikt som en allmängiltig sanning.
Svar på tråden Hur ser ett fult kvinnokön ut?