• Helen C

Ischias gravid??

Jag har fått ischias i min vänstra höft och de gör så förbannat ont.. Kan inte ligga, stå sitta, gå. Ja i stort allt... Vi håller på att utöka familjen. Haft ÄL och inväntar nu bim... Men har läst att de faktiskt varit folk som fått + trots detta tidiga stadie... Finns de några som fått + i samband med ischias/foglossning??

• Svar på tråden Ischias gravid??
  • Nemi76

Vet inte om jag förstår din fråga men ischias har ju inget med möjligheten att bli gravid att göra och foglossning är något helt annat. Det får man när man väl blivit gravid.

• Helen C

Jo det vet jag. men mer som ett tecken att va gravid...

• Nemi76

Ischias får man när en nerv är ihopklämd mellan två diskar i ryggraden. Det är inget graviditetstecken. Istället är det förbaskat jobbigt och är du gravid hoppas jag innerligt att du inte har fått ischiasnerven i kläm för då behöver man starka värktabletter för att stå ut och det är ju inte så lämpligt ihop med en graviditet. Hoppas på plus och ingen ischias för dig

• LillaFlingan
    Nemi76 skrev 2011-10-30 17:03:13 följande:
    Ischias får man när en nerv är ihopklämd mellan två diskar i ryggraden. Det är inget graviditetstecken. Istället är det förbaskat jobbigt och är du gravid hoppas jag innerligt att du inte har fått ischiasnerven i kläm för då behöver man starka värktabletter för att stå ut och det är ju inte så lämpligt ihop med en graviditet. Hoppas på plus och ingen ischias för dig
    det kan ju vara falsk ischias ocks� ;))

ts, du får helt enkelt testa dig, är omöjligt att sitta o gissa :D:D:D
  • Nemi76
    LillaFlingan skrev 2011-10-31 15:20:15 följande:
    det kan ju vara falsk ischias ocks� ;))

ts, du får helt enkelt testa dig, är omöjligt att sitta o gissa :D:D:D

Ja, det kan det vara. Hade för mig att jag skrev ngt om att jag hoppades att TS inte fått äkta ischias men jag måste ha redigerat inlägget innan jag postade   Men falsk som äkta, något grav-tecken är det ju inte
  • Helen C

Ska testa mig i dagarna så får vi se om de blir + eller -. Tack för era svar

Svar på tråden Ischias gravid??