• HasseH

Vilken pulka till en ettåring?

Vi tänkte köpa en pulka tilll vår ettåring. Nån som har en som ni är nöjda med och kan ge ett tips?

• Svar på tråden Vilken pulka till en ettåring?
  • Pixy

vi har en som heter Paddan med breda medar så den inte välter och så finns det bälte att sätta fast dem i den om man vill....jätteskoj att åka i tycker vår 1-åring

• LindaFrida

Hej!
    Jag började fundera häromdagen, vi har en pulka som är från 3 år till våran 1-åring men han sitter ju bra och så men kan det vara farligt för deras ryggar att ha en pulka utan ryggstöd?

Kram & Gott nytt år!

• Majalaja

Vi har kvar bebispulkan från förra vintern och vår son är nu 20 månader! Då trodde vi att den skulle vara för liten men den fungerar faktiskt jättebra, han sitter stadigt i den och det känns bra med ryggstödet och möjligheten att spänna fast honom.

• Nuk

Jag köpte en pulka på Ica maxi igår, efter att ha letat överallt. Den är ganska liten och har ryggstöd, funkar jättebra. Nackdelen är att bara min dotter får plats i den, vi kan alltså inte åka tillsammans ner för en backe ( fast å andra sidan så finns det nog ingen pulka som jag skulle få plats i just nu :) ) men det går jättebra att bara dra henne i den.

Svar på tråden Vilken pulka till en ettåring?