• Barbamamman85

Vi som väntar barn runt den 10-12 april :)

Tänkte starta en ny tråd för oss som väntar barn i början av april runt den 10-12.

Här kan vi dela med oss av våra tankar o allt som rör graviditeten. :)

Jag ska på UL på fredag, längtar såå :)

Självklart är ni som väntar före eller senare oxå välkomna  skriva här ;)

Så vad väntar ni på, skriv en rad eller två :)

• Svar på tråden Vi som väntar barn runt den 10-12 april :)
  • Fröken Fräknig

Vi är beräknade till den 12/4. Vi har inte vårt RUL innan den 16/11, vilket känns som en evighet bort!

Hampus 090825 * BF120412
  • MammaCecilia81

Vi var på RUL i torsdags :) och fick BF 2 april :)

• Tittiio

Hoppar in här! Är beräknad till 11/4! Man längtar ju så man blir tokig ibland!:) Har inbokat rul 14/11! Seg väntetid.

• Norrsken08

Hej,hej!! Hoppar också in här. Är beräknad till 10/4. Ska på UL 10/11,SKA BLI SÅ SPÄNNANDE:)) 

• Tittiio

Vart kommer ni ifrån!?:)

• FrökenJ

Hej!! Jag ska på ul på onsdag!! Bf 9 april tror jag iaf!!:)
    Har ni börjat känna bebisen?
    Detta är vårt första barn. Jag har börjat känna ngt i magen som känns som små fjärilar typ. Som små små bubblor som bubblar runt. Lite svårt att veta om det är bebisen men börjar tro det så jag känt så från och till i några dagar.

• Norrsken08

Jag tycker magen har blivit stor... även om det inte syns, så känns det så:))
    Längtar efter att få känna av bäbis mer!!! 

• FrökenJ

Åh nu har vi gjort vårt rul! Allt såg jätte bra ut och Bf är fortfarande 9 april!
    Dock låg den och gottade sig rejält i livmodern som en liten ostbåge:) den kliade sig på sina tår! Så vi fick aldrig en bra helkroppsbild men fick en på ansiktet i profil iaf!:)
    Lyckorus för oss nu!! :)

• Barbamamman85
    FrökenJ skrev 2011-11-02 12:55:10 följande:
    Åh nu har vi gjort vårt rul! Allt såg jätte bra ut och Bf är fortfarande 9 april!
    Dock låg den och gottade sig rejält i livmodern som en liten ostbåge:) den kliade sig på sina tår! Så vi fick aldrig en bra helkroppsbild men fick en på ansiktet i profil iaf!:)
    Lyckorus för oss nu!! :)
    Vad kul att allt såg bra ut :)

Längtar tills fredag när de är vår tur men samtidigt är man rädd att de ska vara nåt fel.

Tog ni reda på vad de var för kön? 
  • FrökenJ

Ja visst är man alltid nervös det va jag också! Men brukar ju gå bra!!:)
    Här i Göteborg säger dom Inge könet. Och vi ville inte veta heller. Mm vi båda fick känslan av en pojke men man vet aldrig!!:) Så det får visa sig i april helt enkelt:) spännande!!!

Svar på tråden Vi som väntar barn runt den 10-12 april :)