så ensam och vill inte bo själv längre
Jag bor själv sedan 2 månader tillbaka.. hade ett 3 år långt förhållande innan.
Jag har stora problem med social fobi,efter min sons dödsfall.. jag får panik/ångestattacker när jag t ex ska handla, gå på möten, kalas m.m. ja listan kan göras lång.
Jag får sån ångest/panik att jag har släppt allt jag håller i och springer ut ur affären och knaprar i mig stecolid och primperan då jag nästan spyr och magen gör uppror på detta också så toalett är nästan ett måste.
Kan ta fram stec burken (lite försiktigt) mitt i affären och alla stirrar som om jag vore ett missfoster.
Har börjat gå i en grupp för att kunna komma ut lite men EN hälsade på mig. Ändå sa jag hej till alla. Kul att gå dit igen alltså..
Jag har ingen att prata/umgås med här och jag vill inte bo själv längre, har alltid haft någon i samma boende.. mår så dåligt och är ledsen konstant.
Sitter och funderar på om det finns någon jag kan flytta ihop med eller in till.
idag har jag suttit i soffan i stort sett hela dagen, visst lagat mat och färgat lite hår men inget annat. Jo jag hade kunnat gå ut på stan lite men jag Vågar inte det själv. Har försökt såååå många gånger men slutar alltid med att jag får panik. Vill ha någon lugn dag.