• Maddis85

Fler hemma med gravidpenning?!

Hej!

En som väntar bebis slutet av året här.. Precis gått hem med gravidpenning... Nån mer som bara vill tjöta lite?!    Skrattande
  • Svar på tråden Fler hemma med gravidpenning?!
  • FruPremholt

Jajjemen hemma sen tre veckor tillbaka! Helt underbart :) hur fördriver du tiden på dagarna?

• fuchsian85

Jag har med precis gått hem från jobbet! Än så länge känns det ganska skönt, men jag är rädd för att jag kommer att bli rastlös. Gäller nog att hålla sig sysselsatt!

• Cia80

Jag får gå hem nästa vecka och det ska bli så skönt! Trivs jättebra på jobbet, men nu har arbetslusten försvunnit.

• Maddis85

Har haft första dan hemma idag. Helt underbart!! Har ett fysiskt tungt arbete annars så jag känner skillnad efter bara en dag! Helt otroligt..

När har ni BF?! 

• FruPremholt

Jag har 37 dagar kvar till BF! Trodde också att jag skulle bli rastlös men jag har haft fullt upp dagarna ända! Boat och fixat och träffat vänner. Så nu känner jag att jag måste dra ner på tempot. Helt slut nu :)

• Nightmare1989

Här är en till. dock var ja sjukskriven 2 veckor innan graviditespenningen men nu har jag precis börjat med GP.
    Är skönt att vara hemma utan att behöva sjukskriva sig och bråka med FK om det :)

• fuchsian85

Jag har BF 24/12, men jag hoppas att det blir en vecka tidigare!
    Vad har ni andra för jobb? Jag jobbar på en bensinstation.  

• Maddis85

Ja dagarna rullar ju på trots allt. =)

Jag jobbar inom livsmedelsindustrin, på pastejköket. Väldigt fysiskt jobb med många tunga lyft.  

fuchsian85 skrev 2011-11-01 08:31:22 följande:

Åhh BF på självaste julafton. Spännande! Är du en "jul-pyssel-människa"??
  • Cia80

Jag jobbar som uska på sjukhuset och har bf i mitten på januari.

• Nightmare1989
    fuchsian85 skrev 2011-11-01 08:31:22 följande:
    Då har du 2 dagar innan mig :) Har BF 26/12, dock hoppas ja bebisen vill stanna kvar tills de hunnit bli januari :)

Jag jobbar i en fiskaffär. Väldigt många runga lyft.
Svar på tråden Fler hemma med gravidpenning?!