VildVittra skrev 2011-10-31 21:19:34 följande:
Vill man kunna ha bebisen mot sig och det större barnet framåt finns inte så många alternativ tyvärr
Bozz Twin, Basson duo, Buggaboo Donkey, Myfirstwheels och en ny från RIKO (2me) LosAngeles heter den, har inte kommt ut än.
Vi tog en BOZZ fast jag ville ha en Basson men i GBG där jag bor finns ingen återförsäljare och min man vägrar köpa vagn på internet (tråkmåns!!!)
Du menar väl när bebisen sen sitter och inte när man har babyn i liggdel? Det problemet hade jag också att jag ville ha. Jag fick dock möjlighet att köpa en UJ superbilligt så det belv den och ännu så länge har jag min babis i liggdel så jag får se om jag gillar den även när vi byter till sittdel.
Bozzen var ett bra alternativ dessvärre så hade den inte ställbart handtag så den passade inte mig. Bassonen hade jag samma problem med att jag inte kunde titta på den ordentligt den var ett alternativ som jag övervägde. Dess sittdelar är små så man kan inte ha den så länge ska man veta.
Över lag verkar i mina ögon Donkeyn överlagsen men den hade inte kommit när jag köpte.