• tove1982

varför kommer ingen tid

är i v 27 och väntar mitt andra barn. och vill ha kejsarsnitt igen pga olika faktorer.. men när får jag tiden.. Kan verkligen inte förstå att man skall behöva vänta så länge.. om jag nu vill föda normalt trotts min rädsla.. så tycker jag att dem hade kunat ge tid tidigare så man kanske kan bearbeta det man gått igenom??

• Svar på tråden varför kommer ingen tid
  • Santis

hmm är i vecka 27 med tvillingar har ine ens fåt tid att disskutera förlossningen (eventuellt snitt) förens i slutet på november.....sen följer väntan på beslut. möjlig heten att dom kan ha kommit innan beslutet  känns inte allt för otroligt. hoppas du får besked snart Lycka till!!

• Fridaa87

När jag gjorde planerat snitt med första barnet så fick jag tiden på pricken två veckor innan snittet... alltså i v 37 (36+2) kom med ks i v 38+2.. sätesbjudning..

Andra barnet låg i tvärläge ett bra tag¨så jag fick träffa läkare för att se hur vi skulle gå till väga och det var först i v 33... och då ahde hon vänt på sig.. men i alal fall så är det nog ltie tidigt än för dig om du är i v27... du får nog i så fall en tid om några veckor..

• Maddis85

Är i vecka 33+6 idag och ska träffa narkosläkaren imorn och gå igenom och även få tid för snitt.

• tove1982

Jag fick min tid i dag skall dit om två veckor.. känns underbart

Svar på tråden varför kommer ingen tid