Jag mår riktigt dåligt över vårt sexliv!
Hej!
Jag och min sambo har varit tillsammans i ca 2 år och 6 månader. Vi har en son på 15 månader, och nu är jag gravid i vecka 17. Jag har alltid haft mycket sexlust, och velat prova nya saker och vill ha sex ofta. Jag mår väldigt bra att ha sex, känner mig vacker, speciell och känns bra helt enkel.
Detta har berättat för min sambo i början av vårt förhållande. Jag har även berättat att jag önskar att han ska ta lite mer initiativ , för det har alltid vart jag. Jag har haft väldigt bra sex innan jag blev tillsammans med min sambo. Min sambo har aldrig varit lika sugen på sex som jag, vilket jag har accepterat, men påverkat mig väldigt negativt. Vilket gör att jag vill inte ha sex med honom alls.
Jag har försökt många gånger med spontant sex, mitt på dagen när vår son sover och det är helg, då funkar inte för han kan inte. Det enda gånger det funkar är typ efter kl 22 på kvällen i våran säng innan vi somnar. Känns som pensionärer . Ingenting annat funkar, det blir bara dåligt och jag mår bara dåligt utav situationen.
Allt har påverkat mig så negativt eftersom han har aldrig tillgodosett mina behöv och jag har sagt det till honom många många gånger. Jag har en killkompis som är pappa ledig och vi umgås en hel del. Han säger fina och vackra ord till mig, och jag känner mig vacker och sexig när jag är med honom. Jag har tänkt många gånger att sluta med min sambo och bara vara med honom för att jag mår så dåligt utav allt som händer.
Trots allt detta har min sambo sårat mig djupt och tittat på porr nån dag för 4månader sedan när jag var hemma med vår son. Och jag hatar porr och han vet hur mycket jag hatar det. Men sedan dess har jag stängt av alla mina känslor och vet inte ens om jag älskar honom längre!!!!!!! Vet inte hur jag ska göra!!!!