• Anonym (Eva&Tomas)

Vi camsexar o gillar det

Vi brukar cam sexa med andra par på det sätt att vi sätter på msn i sovrummet, vi låter den gå är vi har sex i sovrummet, avståndet är tillräckligt långt bort för att ansikten inte ska synas. Vi använder "maskerad mask" för närbilder.
    Vi gillar att visa oss och vi njuter av att se andra par live, inspireras och blir ionspirerade ;).
    Vi gör det regelbundet med tre andra par, underbart.

Fler som har erfarenhet och vad tycker ni här på FL? 

• Svar på tråden Vi camsexar o gillar det
  • Anonym

Alla ha vi väl våra böjelser , själv gillar jag att runka till smurfarna

• Anonym (nästa)
    Anonym skrev 2011-11-01 16:45:59 följande:
    Alla ha vi väl våra böjelser , själv gillar jag att runka till smurfarna
    Din och TS böjelse går utmärkt att kombinera!!
  • Peter37

Älskar att både se och visa..tittar gärna på er om man blir inbjuden...

• Anonym (Vilja)

Jag är tjej och skulle gärna visa upp mig i cam (inte huvudet). Men jag vet liksom inte var man hittar sånt.
    Allt jag hittar är betalsajter för män som vill titta på tjejer. Jag är inte intresserad av betalning. Jag tänder på att någon tittar på när jag smeker mig och att jag vet att personen tänder på det.

Kan ju inte säga att jag är jättesugen på att behöva registrera mig någonstans men gissar att det är ett måste?

• Micke40

Gillar att se och ibland att visa lite själv...msn är bästa sätt tycker jag. Funkar klockrent o gratis dessutom...testar gärna med dig Vilja om du vill... Syns! *L*

• Anonym (Vilja)
    Anonym skrev 2011-11-01 18:25:49 följande:
    cam4.com
    Var det riktat till mig eller?
    Glömde en sak. De sidor som jag har vågat mig ut på har innehållit 200 popupper och en massa downloadingförsök. Om någon har en sida som ni vet är ok får ni gärna tipsa. Vågar mig inte ut på .com-adresserna.
    Micke40 skrev 2011-11-01 18:29:30 följande:
    Gillar att se och ibland att visa lite själv...msn är bästa sätt tycker jag. Funkar klockrent o gratis dessutom...testar gärna med dig Vilja om du vill... Syns! *L*
    Vet att msn funkar men jag vill ju vara helt anonym (dvs inte släppa mitt nick här inne).
    Men om det finns en sida där man kan koppla ihop sig med andra msn-användare kan det vara intressant.

Förlåt TS att jag kapar er tråd lite.
  • Anonym (Eva&Tomas)
    Anonym (Vilja) skrev 2011-11-01 18:34:32 följande:
    Var det riktat till mig eller?
    Glömde en sak. De sidor som jag har vågat mig ut på har innehållit 200 popupper och en massa downloadingförsök. Om någon har en sida som ni vet är ok får ni gärna tipsa. Vågar mig inte ut på .com-adresserna.
    Micke40 skrev 2011-11-01 18:29:30 följande:
    Vet att msn funkar men jag vill ju vara helt anonym (dvs inte släppa mitt nick här inne).
    Men om det finns en sida där man kan koppla ihop sig med andra msn-användare kan det vara intressant.

Förlåt TS att jag kapar er tråd lite.
    Härligt att tråden inspirerar ;)
  • Anonym (Eva&Tomas)
    Anonym (Vilja) skrev 2011-11-01 17:43:20 följande:
    Jag är tjej och skulle gärna visa upp mig i cam (inte huvudet). Men jag vet liksom inte var man hittar sånt.
    Allt jag hittar är betalsajter för män som vill titta på tjejer. Jag är inte intresserad av betalning. Jag tänder på att någon tittar på när jag smeker mig och att jag vet att personen tänder på det.

Kan ju inte säga att jag är jättesugen på att behöva registrera mig någonstans men gissar att det är ett måste?
    Hej "Vilja"

Vi använder msn, har ett nick namn där.

Vi använder också skype , där har vi också nick name.

Känns tryggt och anonymt. 
  • Micke40

Förlåt TS säger jag oxå då...Vilja skaa ett extra nick där du kan leva ut lite anonymt...kan va bra at t ha! *L* Skicka ett meddelade till moi när du fixat så syns vi!

Svar på tråden Vi camsexar o gillar det