• Anonym (Undrar)

Hur erogen zon är egentligen tjejer skinkor?

Vet att rumpan alltid anses vara en erogen zon men har träffat en tjej nu som har sanslöst känsliga skinkor. Hon vill alltid att jag håller, smeker, knådar, daskar dem. Jag har inget emot det själv för jag tycker hennes bak är grymt sexig men jag har aldrig träffat nån som verkligen så desperat (ellervad man ska kalla det) för mina händer till hennes skinkor. Hon blir galen när jag håller i dem under missionären eller när jag slickar henne. Hur känsliga är era skinkor egentligen tjejer?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-11-01 16:32
    Titeln blev konstig. Den ska lyda "Hur erogen zon är egentligen era skinkor tjejer?"

• Svar på tråden Hur erogen zon är egentligen tjejer skinkor?
  • Anonym (Undrar)

*Puff*

• Tidens Sand

Mina skinkor är en absolut förbjuden del. Jag är extremt kittlig om skinkorna och kan inte ens tåla att min man tar på dom utan att få fram en spark-reflex i nyllet på honom. Men om det inte vore för kittligheten så är dom rätt okänsliga.

• Anonym (Undrar)
    Tidens Sand skrev 2011-11-01 17:13:52 följande:
    Mina skinkor är en absolut förbjuden del. Jag är extremt kittlig om skinkorna och kan inte ens tåla att min man tar på dom utan att få fram en spark-reflex i nyllet på honom. Men om det inte vore för kittligheten så är dom rätt okänsliga.

Så han får aldrig klappa dig på stjärten? Flört
  • Anonym

Jag går också igång på det kanske inte smisk men ett rejält tag! jag har iof inte världens finaste rumpa celluliter och så, så sätt vill jag inte "markera den". Men är det mörkt så spelar det ingen roll..

• Tidens Sand
    Anonym (Undrar) skrev 2011-11-01 17:16:20 följande:
    Så han får aldrig klappa dig på stjärten? Flört
    nepp :P det går tamefasen inte :P hur mycket han än skulle vilja så är min bakdel så förbjuden att han inte kan komma nära den. allt annat går, men inte baken :P
  • Anonym (Emma)

Mycket erogen. Fast då ska det smekas ömt, nästan kittlas. Otroligt upphetsande om en kille smeker rumpa, lår och allt UTOM fittan. Då går jag sönder utav kåthet

• Anonym

Mycket! Jag har fått orgasm av massage på skinkorna.

• Anonym (45646)
    Anonym (Emma) skrev 2011-11-23 22:08:08 följande:
    Mycket erogen. Fast då ska det smekas ömt, nästan kittlas. Otroligt upphetsande om en kille smeker rumpa, lår och allt UTOM fittan. Då går jag sönder utav kåthet
    Tummen upp!! 
  • CarinaL26
    Anonym skrev 2011-11-23 22:09:36 följande:

Samma här!Solig
  • Anonym (Undrar)
    Anonym skrev 2011-11-23 22:09:36 följande:

Wow! Det har min tjej aldrig fått vad jag vet. Fast hon stönar ganska högt i alla fall och brukar komma snabbt sedan när man väl sätter igång. Att hålla på med hennes skinkor är nog det bästa förspel hon kan tänka sig.
  • Anonym (Undrar)

Kollar om fler vill svara?

• Anonym (:>)

min tjej älskar att jag slickar hennes rumpa, jag tycker även det är grymt sexigt för hon har en sådan sexig rumpa! hon brukar få orgasm riktigt fort efter jag har slickat henne vid analen/pullat lite ;)

så hon är väl rätt så erogen vid baken! ^^ 

Svar på tråden Hur erogen zon är egentligen tjejer skinkor?