Är Jennifer Maria så hemskt???
Min dotter heter Jennifer Maria och alla klagar på att ingen heter Jennifer i hennes ålder, men Maria heter alla..
Hmm... jaha.. Är det ett bra eller dåligt namn??
Min dotter heter Jennifer Maria och alla klagar på att ingen heter Jennifer i hennes ålder, men Maria heter alla..
Hmm... jaha.. Är det ett bra eller dåligt namn??
Det är inget fel på det men Jennifer Maria stakar sig lite.
Jag har inga problem med Jennie eller Jennifer. Fina namn.
Hej mitt i natten!
Oj vilken söt sammansättning väldigt fint namn. Får min tös en flicka med, så ska jag faktiskt tipsa henne om det! Natti natti sov gott ( jag kan nästan se hur söt hon är också) Passar säkert ypperligt!
Nej, det är fint. Skulle inte döpa mitt barn till Jennifer men det är helt normalt fint och inget konstigt med det.
Tycker inte det låter fel eller konstigt...Vet inte hur gammal din dotter är men känner 2 barn i förskoleålder som heter Jennifer, Maria däremot känner jag inget barn som heter (men många vuxna)
Huvudsaken är väl att du/ni är nöjda.
Heter hon Jennifer Maria som dubbelnamn eller förnamn och mellannamn...
Man ropar alltså inte Jennifer Maria efter henne?
Namnen var för sig är helt ok annars...
Jag personligen tycker inte att Jennifer är fint,men Maria är det. Men jag vet ett antal småflickor i åldrarna 0-11 som heter Jennifer så det är inget konstigt tycker jag. Den yngsta Maria jag känner är född 94 så det känns ovanligare bland barn.
jättefint. och vad då inga barn som heter jennifer, hur menar dom då undrar jag?
Hon heter Jennifer i förnamn och Maria i mellannamn..
Det vore ju hemskt om jag skulle ropa Jennifer-Maria