• Guacamole

    Test - Bilder.

    Här kan vi lägga upp bilder på våra test vi vill ha hjälp med.


    Älskade Kevin 091114
  • Svar på tråden Test - Bilder.
  • viochdu
    Guacamole skrev 2011-11-02 09:30:07 följande:
    Test med känslighet på 10 äl+11

     


    men är det inte ngt på den sista bilden??
  • Guacamole

    Jo :D Håller en tumme för att det är så jag är låghormnare denna graviditetet också.. Plussade väldigt sent med lilleman :d


    Älskade Kevin 091114
  • viochdu
    Guacamole skrev 2011-11-02 09:35:23 följande:
    Jo :D Håller en tumme för att det är så jag är låghormnare denna graviditetet också.. Plussade väldigt sent med lilleman :d
    Gud så spännande! Återstår att se då. Men det är ju absolut ngt där! Håller tummen!
  • Soffiie
    Guacamole skrev 2011-11-02 09:30:07 följande:
    Test med känslighet på 10 äl+11


     
    Åhh på detta testet såg man ju verkligen,,, hoppas det är så =) Spännande..
  • Choccolat
    Guacamole skrev 2011-11-02 09:35:23 följande:
    Jo :D Håller en tumme för att det är så jag är låghormnare denna graviditetet också.. Plussade väldigt sent med lilleman :d
    Testat idag?
  • Jennie83
    V et man inte ska testa på kvällen, men nu såg tom ssambon strecket frågan e om ni kan se på mina värdelösa bilder =P

    IMAG1139.jpg

    IMAG1141.jpg

    IMAG1140.jpg

    detta togs ikväll o som sagt till o med sambon såg, men ska testa åt morgonen så man inte ha druckit nå =)

    Analysera =)
  • viochdu
    Jennie83 skrev 2011-11-05 23:01:03 följande:
    V et man inte ska testa på kvällen, men nu såg tom ssambon strecket frågan e om ni kan se på mina värdelösa bilder =P



    IMAG1141.jpg



    detta togs ikväll o som sagt till o med sambon såg, men ska testa åt morgonen så man inte ha druckit nå =)

    Analysera =)
    Håller tummar och tår att det blir starkare!
  • Choccolat
    Jennie83 skrev 2011-11-05 23:01:03 följande:
    V et man inte ska testa på kvällen, men nu såg tom ssambon strecket frågan e om ni kan se på mina värdelösa bilder =P

    IMAG1139.jpg

    IMAG1141.jpg

    IMAG1140.jpg

    detta togs ikväll o som sagt till o med sambon såg, men ska testa åt morgonen så man inte ha druckit nå =)

    Analysera =)
    Jag anar ju...
    Har du testat idag?
Svar på tråden Test - Bilder.