• Makka Pakka

Viktklubb.se eller Shape Up?????

Behöver gå ner  20 kg efter sista graviditeten. Helammar men det händer ingenting på vågen.

Har inte rört på mig så mkt (hatar träna egentligen) men nån promenad med barnvagnen då och då tar jag.. är aktiv med annat under dagen så jag sitter inte direkt still jämt.

Jag äter nyttigt, vill inte hetsbanta utan i lagom takt.. men någonstans gör jag fel då det inte händer nåt på vågen.. Har aldrig varit någon godisälskare, läskdryckare eller fredagsysare  min last är mat, riktig mat och frukt..   

Så jag undrar vilken är bättre: Gå med i Viktklubb.se eller använda (gratis) sajten Shapeupclub.com? Är de samma sak eller är viktklubb mkt bättre då den kostar så mkt??

♥♥♥ Pojke 080626 ♥♥♥ Pojke 110531 ♥♥♥
  • Svar på tråden Viktklubb.se eller Shape Up?????
  • Majsan70

Jag är med i viktklubb o inte sjutton kostar den särskilt mycket. Det ger väldigt bra resultat. Min kollega har gått ner 80 kilo tack vare den.

Det andra alternativet känner jag inte till så där kan jag inte uttala mig om det är bättre eller sämre.

• Emmalinnéa

Shape up, den är gratis men går att uppgradera till ett guldkonto så man får mera funktioner. jag skulle satsa på den, den har fungerat jätte bra för alla jag känner inklusive mig själv man blir väldigt medveten om allt man stoppar i sig och man får bra motivation hela tiden.
    tex frukt är nyittigt MEN innehåller massor med kalorier eller torkad frukt är det groteskt mycket kalorier i.

Ett tips vad du än väljer så är det att dricka mycket vatten 2-4 liter beroende på hur mkt kaffe du dricker och din storlek , det är ett kanon tips!

• Lottis77

Rekommenderar verkligen ShapeUp jag också! Har använt den i 3 månader med bra resultat! :) Lätt att använda och praktisk i och med att (i alla fall jag) man alltid har mobilen med sig.

• Makka Pakka
    Tack för svaren. Har blivit medlem på Shape Up nu. Har också appen på makens mobil (har ingen iPhone än). Och den verkar väldigt enkel att använda. Får se om det räcker med den gratis versionen eller om jag uppgraderar.
    ♥♥♥ Pojke 080626 ♥♥♥ Pojke 110531 ♥♥♥
Svar på tråden Viktklubb.se eller Shape Up?????