• Leja3

blogg för nybörjare......

Har precis startat en blogg för första gången och tycker att det är skitkul. Har ingen erfarenhet av varken andras bloggar eller bloggandet i sig. Vill gärna följa andras bloggar men tycker att det finns hur många som helst. Därför undrar jag nu om det finns fler nybörjare som jag som nyligen startat en blogg? Kanske kan vi följa varandras bloggar och växla ideer? Bara en rolig tanke....Skrattande

Min heter xplorie.blogspot.com

Vad heter din?

• Svar på tråden blogg för nybörjare......
  • Leja3

åh va roligt tack :) ska genast in och läsa :)))

• Leja3
    Anova skrev 2011-11-03 00:19:57 följande:
    Jag skrev mitt första inlägg idag i min blogg. Det ska bli riktigt spännande. 
    Här har du min blogg.allehanda.se/musikbloggen
    vad spännande, ska genast kolla den :)
  • Leja3
    BejbyBoo skrev 2011-11-03 12:46:37 följande:
    Jag har också precis börjat.

Leja, jag gillar att du har "kategorier" uppe till vänster. Vilken inställning/gadget är det?

bebjyboo.blogspot.com 
    vad roligt :) visst e det kul :)

Det tog hundra år innan jag kom på hur man skapde aktegorier, trodde jag var helt korkad först men insåg sen att det kanske inte var det lättasteTyst Du får välja gadgeten Etiketter, sen får du gå in på inställningar och döpa om Etiketter till kategorier. Skicka dig länken som hjälpte mig :I Lyckat till! Ska kolla din blogg nu :)))

• BejbyBoo

Tack Leja för svaret!
    Jag hittade det till slut också och döpte om det till "hitta snabbt".

Bloggen kommer nog förändras mycket framöver, då jag ännu inte har helt koll på hur jag vill ha den. Men jag har tänkt på det så länge att jag bara var tvungen att sätta igång någonstans! 

Svar på tråden blogg för nybörjare......