• ELM A

igår såg jag att min 1åring snurrade runt!

Min ettåring, född 26okt, snurrade alltså igår. Jag fick mig lite av en chock faktiskt. Har aldrig sett en 1åring gjort detta tidigare. Storebror var betydligt äldre när han gjorde det. Vanligt? :) har era ettåringar gjort detta?

• Svar på tråden igår såg jag att min 1åring snurrade runt!
  • ELM A

Kan tillägga att han tycker det är jätteskoj! Men tyvärr inte lika kul när han blivit yr och ramlat:P

• Izap

Min son snurrade när han var runt ett år.

• flickan85

Haha! Min tjej gjorde så sittandes. Tog hjälp med benen och sparkade sig runt runt. Hon är stjärthasare och kunde få en jäkla fart runt runt. Alternativt att hon skakade huvudet sidleds snabbt så att hon blev yr och skrattade!

• ELM A

Oj! Det måste ha sett rolig ut:) men det är väl yrheten dom vill åt, det verkar vara roligast:D

• ELM A

Tänk vad många inlägg det hade blivit om jag hade skrivit "Hjälp! Min ettåring snurrar. Farligt?" :P

• MLT

Min son gör det när han dansar, vilket han älskar att göra =)

• ELM A

Det verkar iaf vara en del som gör det.. kul! Har aldrig hört talas om att en sån liten gör så:)

• Frogstomp

min son var 1 när han började snurra runt! Blev lite förvånad jag också =P Men kul att se när man märker nya saker =)

• K anna

Jupp, dottern snurrar också runt, tills hon blir för yr och ramlar. Det började runt ett år. Nu är hon snart 14 månader och det nya svarta är att gå baklänges, eller med en sko bara... Antar att hon behöver utmaningar i vardagen.

• Fyrbarnsmorsa

Det är ju rätt så vanligt att nästkommande barn blir tidigare med saker för dom ser sina äldre syskon göra saker och härmar dom.Har knappt 2 år mellan mina mellanpojkar och den yngre har nästan alltid kunnat saker strax efter sin storebror.Yngsta har alltid varit tidigast med allt.

• tankar2009

Japp, min ettåring gör så oxå. Ser jättegulligt ut!!

• Ljuvliig

Min snurrade också runt den tiden!

• Hankii

min dotter som är 1 år har snurrat ett tag nu, hon tycker det är himla roligt, sen kastar hon sig ner och kryper en stund, antigen för att det blir för snurrigt i huvudet Flört

• bananflugan82

Ja, mina började snurra tidigt och gör det fortfarande. Började när dom inte kunde stå utan satt ner och snurrade också

Mamma till trollen Oliver & Ludvig f. 2010-01-13 minaunderbaraskitungar.blogspot.com/
  • SailorGirl

Nu har jag något att se fram emot med min tjej som snart blir 13 månader

Kan tillägga att en kompis brukade snurra runt så sent som i nian, för att hon tyckte det var så roligt att bli yr Det ser roligt ut då med, men kanske inte på samma sätt som när ens eget lilla hjärtegryn gör det...

• Rollindynamite

Min dotter e 14 mån och snurrar runt och sen blir hon så yr att hon bara ramlar och tycker det e skit roligt haha.. Hon har gjort det ett tag :)

Svar på tråden igår såg jag att min 1åring snurrade runt!