• Anonym (wildiee)

Pierca sig i klittan, skönt?? Behöver hjälp av erfarna piercingfolk här!

Hejsan!

Jag e en tjej på 24 år, rätt sugen på att pierca mig i klittan :p har redan piercing genom inre blydläpparna..en liten stav igenom med kulor på sidorna..
    ngn som piercat sig i klitoris??

jag har alltid trott att det e genom själva "kappan"?? inte genom klitoris som man hittar inne på google..verkar ju lite för crazy tycker jag...
    jag hade velat  ta genom klit-kappan....     behöver råd & tips!
    sen en sak till.. jag har haft piercing i tungan, hålet finns fortfarande, men det var kanske 9 månader sedan jag hade i en piercing där.. jag försökte för 3 månader sedan att få i piercingen, den gick nästan igenom..bara det att en "vit"hud under tungan tog emot och det började blöda lite...men hade jag tryckt på ännu mer hade den gått igenom... men kan jag trycka på ännu mer?? eller måste jag pierca om ?

NEED SOME HELP! =)  

• Svar på tråden Pierca sig i klittan, skönt?? Behöver hjälp av erfarna piercingfolk här!
  • TheMilky

Ingen seriös piercare tar i själva klittan, då risken för känslobortfall är alltför hög.

• Anonym (wildiee)
    TheMilky skrev 2011-11-03 14:28:57 följande:
    Ingen seriös piercare tar i själva klittan, då risken för känslobortfall är alltför hög.

okej! skumt att det dyker upp bilder på det när man söker på google bilder :-s så det e genom kappan då?
  • Anonym (help)

Hejsan!

Jag e en tjej på 24 år, rätt sugen på att pierca mig i klittan :p har redan piercing genom inre blydläpparna..en liten stav igenom med kulor på sidorna..

jag har alltid trott att det e genom själva "kappan"?? inte genom klitoris som man hittar inne på google..verkar ju lite för crazy tycker jag...
    sen en sak till.. jag har haft piercing i tungan, hålet finns fortfarande, men det var kanske 9 månader sedan jag hade i en piercing där.. jag försökte för 3 månader sedan att få i piercingen, den gick nästan igenom..bara det att en "vit"hud under tungan tog emot och det började blöda lite...men hade jag tryckt på ännu mer hade den gått igenom... men kan jag trycka på ännu mer?? eller måste jag pierca om ?

NEED SOME HELP! =)  

Jag har piercat kappan. Vad vill du ha för råd och tips? :P
    Det gör inte alls ont, läker fort.

Den du har i tungan, det är endast lite skinn som sitter för och du kan trycka igenom den. Var dock noga med munskölj efter åt.

Har tryckt igenom min egen i tungan säkert fyra gånger :P 

• Janice01

Gör det inte!!! Vet att det flesta killar blir grymt avtända av tjejer i underlivet. Inte alla, men det är väl synd att bli begränsad!

• Anonym (wildiee)
    Janice01 skrev 2011-11-03 14:35:11 följande:
    Gör det inte!!! Vet att det flesta killar blir grymt avtända av tjejer i underlivet. Inte alla, men det är väl synd att bli begränsad!

vadå begränsad? =/ jag har redan smycke genom blygdläpparna, smycket gör att det glittrar till där.. har bara fått positivt av killar.. men alla har ju olika erfarenheter...
  • Anonym (wildiee)
    Anonym (help) skrev 2011-11-03 14:31:54 följande:
    Hejsan!

NEED SOME HELP! =)  

Jag har piercat kappan. Vad vill du ha för råd och tips? :P
    Det gör inte alls ont, läker fort.

Den du har i tungan, det är endast lite skinn som sitter för och du kan trycka igenom den. Var dock noga med munskölj efter åt.

Har tryckt igenom min egen i tungan säkert fyra gånger :P 
    Oh nice... hur länge har du haft din nu då? e du nöjd?? hur mycket kostar det? har du en ring lr stav som smycke? hur påverkar det när man onanerar?
  • Anonym

ingen vettig kille skulle klaga.....vi klagar ju inte ens på fula frisyrer.....skulle inte tro man klagar då när någon ansträngt sig ett steg längre....
    För mig hör det hemma på någon tysk, suspekt mässa....
    plocka bort, skulle jag säga.

• Janice01
    Anonym skrev 2011-11-03 15:01:32 följande:
    ingen vettig kille skulle klaga.....vi klagar ju inte ens på fula frisyrer.....skulle inte tro man klagar då när någon ansträngt sig ett steg längre....
    För mig hör det hemma på någon tysk, suspekt mässa....
    plocka bort, skulle jag säga.
    .
    Som sagt så har alla olika smak, oavsett vad vissa av er tror
  • Anonym (help)
    Anonym (wildiee) skrev 2011-11-03 14:57:04 följande:
    Oh nice... hur länge har du haft din nu då? e du nöjd?? hur mycket kostar det? har du en ring lr stav som smycke? hur påverkar det när man onanerar?
    i 3,5 år. Är mycket nöjd, jag tycker att det är fint.

Det kostade 450 kr, jag har en liten ring. Det påverkas varken negativt eller postivit när man onanerar.. Tycker jag iaf =)

Min sambo däremot bryr sig inte om jag har den eller inte, men jag vill ju ha den så den är där för att stanna =)
    Har inte behövt ta ut den under förlossningar heller =)

• Anonym

Jag har haft i kappan. Tyckte den var jättesnygg.
    Märkte ingen skillnad i känsel alls.

Tyvärr växte min ur så jag fick ta ur den.
    Har inte gjort någon ny efter det.
    Naveln har växt ur tre gånger så det verkar som att min kropp inte gillar piercingar =)

Svar på tråden Pierca sig i klittan, skönt?? Behöver hjälp av erfarna piercingfolk här!