Söker pulka med ryggstöd för 16 månaders!
När jag söker på nätet så är de pulkor med ryggstöd som jag hittar till för bebisar under året, tex DENNA. Jag letar efter en som kommer funka i vinter för min son som är 16 månader.
När jag söker på nätet så är de pulkor med ryggstöd som jag hittar till för bebisar under året, tex DENNA. Jag letar efter en som kommer funka i vinter för min son som är 16 månader.
Vi köpte en enkel Stiga. Som både kan man kan dra barnet i samt åka i backen med.
Sonen hade en såndär (tror det var en sådan i alla fall, ser ut så) förra året och jag tyckte den var urkass. Den var skittrög att dra och gled inte alls av sig självt i nedförsbackar.
Vi har en stigma, köpte på city gross.
Men varför skulle inte den funka?
Vad är problemet med den du länkar till? Min 2,5-åring fick utan problem plats i den? Iofs inte testad "in action" utan bara på vardagsrumsgolvet efter att vi hade köpt den.
Varför funkar inte den du länkar till då? Vi har haft såna till våra när dom va små och det har aldrig varit några problem.
Pris extra har jättefina. men det finns ju inte överallt=(
Vet inte var du bor men vi köpte vår på GeKås i Ullared.
Men funkar det inte med en vanlig pulka? Det hade vi till dottern i den åldern och jag hade aldrig en tanke på att man skulle behövt en bebispulka....
Eh nej, du skrev inte tydligt att du absolut ville ha ryggstöd. Du ville ha en pulka som kan funka till en 16-månaders i vinter.... och jag frågade då om det inte skulle funka med en vanlig pulka.
Om den rekommenderas upp till 12 månader borde det ju innebära att äldre barn sitter utmärkt i vanliga pulkor.