• Anonym

Hon vill ha sex hela tiden

Jag har träffat en underbar tjej via nätet och efter att vi mailat i flera månader och även setts en helg utan att ha sex har vi så småningom blivit ett par. Det är alltså ganska nytt och pga omständigheter ska hon bo hos mig i två månader.

Nu till saken, hennes aptit på sex är helt omättlig. Jag jobbar vilket inte hon gör men orkar ändå med 1-2 gånger om dan. Det kanske låter som ett lyxproblem men det är det inte. Jag får ständiga pikar trots att jag är helt normal. Jag känner mig omanlig som är den som vill att vi bara ska kramas oftast och jag undrar vad det är med henne som gör att hon har sån enorm aptit. När vi har sex orkar hon dessutom hur länge som helst och är enormt fokuserad på sin egen orgasm. Det gör det extra jobbigt eftersom jag vet att det aldrig bara är frågan om en snabbis om jag ger med mig. Någonting som skulle vara helt underbart om det skedde i en normal dos har börjat kännas som en tung uppgift. Någon som känner igen detta eller kan förklara hennes beteende? Kommer det ändras med tiden? Han skrattar bort mina försök att prata om det eller anklagar mig för att inte vilja ha henne vilket jag såklart vill, bara inte dygnet runt.

• Svar på tråden Hon vill ha sex hela tiden
  • Anonym (hm)

jag tänker flera saker:
    1. ni känner nog inte varann så bra än om det är så färskt, kanske utforskar hon det sexuella?
    2. Är hon uttråkad?Om hon inte har nåt jobb, vad gör hon om dagarna, sexet kanske är det roligaste hon har sas?
    3. sex kan vara ett tecken på ett behov av närhet och intimitet, och kanske vet hon inte nåt annat sätt att ge/visa närhet?

• Anonym (kanske)

Det låter som om hon är självisk, när du skriver att hon är fokuserad på hennes orgasm. Som med vissa män som anser att när dom har kommit så är de slut. Lika för er fast tvärt om då.
    Hur det kommer att ändras i tiden beror ju på henne, om hon är självisk eller inte..Du kanske inte känner henne lika väl som du trott?

• Anonym

att vilja ha sex 2 gånger per dag är helt normalt men om du känner dig inte bekväm med det ska du säga det och inte tvinga dig att ha sex. Hon kan säga vad hon vill, bli sur eller annat men du ska inte utföra saker som du känner är ett jobb. Du ska själv också vilja ha sex.....Hon har ganska så normal apitit om det handlar om 2 gånger per dag. Känner flera som har en apitit där minst 5 gånger dag sex krävs.

• Anonym

Det kan vara så att hon inte fått sig något på länge och att hon därför har så stor lust. Jag ville mer eller mindre knulla dygnet runt efter att ha avslutat en lång relation med väldigt lite, och dåligt, sex.

Det som är mer oroande i sig än att hon har så stor lust är att hon pikar dig för detta och får dig att känna som du gör. Du behöver säga rakt ut till henne hur du känner trots att hon inte vill höra det. Säg: Jag vet att du inte vill prata om det, men så här är det: jobbar - vill visst ha henne men det finns gränser - att hon pikar dig får dig att känna... - hon får ta och sluta upp med det om hon vill ha dig alls.

För övrigt handlar bra sex om att man vill göra det skönt för partnern också, inte bara för sig själv, vilket du gott också kan upplysa henne om tycker jag.

• Miss P71

Jag vet hur du känner fast jag e då en tjej/kvinna som e i din sitvation...Dock har dt blivit bättre för att vi har pratat ganska mycket.. Jag har sagt att man måste respektera o acceptera varandras behov. för dt e dt man måste göra.
       berätta att handlar inte om att man inte att inte tycker om att ha sex med sin partner..utan min vill gärna kunna andas... Om min partner ahde fått bestämma så ahde han vellat ha sex med mig 4-5 ggr om dagen. Men tycker att du ska prata med henne o säga hur du känner..annars kommer detta alltid vara ett problem för er. dt kan även gå så långt att ni kommer att gå från varandra pga detta. Dt e synd att ni ska behöva göra dt.

• Anonym (hm)

Har ni några gemensamma intressen?
    Kom att tänka på en bekant som berättade om ett gammalt ex. De hade sex flera ggr om dagen men så insåg min bekant att det mest var för att de inte hade något gemensamt intresse, hade liksom inget att prata om och då slutade det alltid med att de hamnade i säng.
    Sen när hon träffade sin nästa kille insåg hon vilken skillnad det var, de hade tusen saker att prata om och kunde ha kul ihop utan att ha sex varje dag,

• Anonym (man.)

Är hon snygg och sexuell, hade jag klarat 2 gånger per dag. Kanske gått ner i arbetstid lite. Är hon inte tillräckligt snygg för sex varje dag vettifan.

• Anonym

Hon har stor sexlust helt enkelt, är väl inget konstigt med det.. Vissa kvinnor/män har det liksom. Varför skulle du vara omanlig för det? det är ju ganska individuellt hur stor sexlust man har.

Men du får helt enkelt säga att det inte funkar att det ska bli som en press, hon måste kunna acceptera ett nej! Sex ska inte vara något tvång.

Så får du säga att det inte är personligt mot henne, du jobbar och orkar inte ha sex så mycket, inget konstigt med det.

• Anonyma människan

Det är så att jag har haft en man/kille som ville ha sex var och Varannan dag. Jag sa att jag inte ville bli gravid just då och då blev han sur och flyttade ifrån mig och sen när jag var ute i parken våldtog han mig och nu är jag gravid????????????

• Underhill

Du jobbar, hon inte (om jag tolkat TS rätt)...vilket innebär att hon orkar. Sen finns det säkert fler grejer som gör att hon är såpass på :) Hon gillar sex, är kåt, har lusten med sig och intresset osv. Det har säkert du med...men dina tankar och din energi läggs på andra bitar under dagarna :)...hon kanske är en "sexmissbrukare"...ops...skrev jag det!?...skämt o sido. Förstår att det kan vara jobbigt även åt det hållet...du kanske kan hjälpa henne med ett jobb på något vis!?

E vi överens så kör vi
  • Nerfherder
    Underhill skrev 2015-06-03 08:21:38 följande:

Du jobbar, hon inte (om jag tolkat TS rätt)...vilket innebär att hon orkar. Sen finns det säkert fler grejer som gör att hon är såpass på :) Hon gillar sex, är kåt, har lusten med sig och intresset osv. Det har säkert du med...men dina tankar och din energi läggs på andra bitar under dagarna :)...hon kanske är en "sexmissbrukare"...ops...skrev jag det!?...skämt o sido. Förstår att det kan vara jobbigt även åt det hållet...du kanske kan hjälpa henne med ett jobb på något vis!?

Tråden är 4 år gammal
  • Underhill
    Nerfherder skrev 2015-06-03 08:35:08 följande:
    Tråden är 4 år gammal
    He he...ops...då kanske det är det omvända nu dåCool
    E vi överens så kör vi
Svar på tråden Hon vill ha sex hela tiden