Hon vill ha sex hela tiden
Jag har träffat en underbar tjej via nätet och efter att vi mailat i flera månader och även setts en helg utan att ha sex har vi så småningom blivit ett par. Det är alltså ganska nytt och pga omständigheter ska hon bo hos mig i två månader.
Nu till saken, hennes aptit på sex är helt omättlig. Jag jobbar vilket inte hon gör men orkar ändå med 1-2 gånger om dan. Det kanske låter som ett lyxproblem men det är det inte. Jag får ständiga pikar trots att jag är helt normal. Jag känner mig omanlig som är den som vill att vi bara ska kramas oftast och jag undrar vad det är med henne som gör att hon har sån enorm aptit. När vi har sex orkar hon dessutom hur länge som helst och är enormt fokuserad på sin egen orgasm. Det gör det extra jobbigt eftersom jag vet att det aldrig bara är frågan om en snabbis om jag ger med mig. Någonting som skulle vara helt underbart om det skedde i en normal dos har börjat kännas som en tung uppgift. Någon som känner igen detta eller kan förklara hennes beteende? Kommer det ändras med tiden? Han skrattar bort mina försök att prata om det eller anklagar mig för att inte vilja ha henne vilket jag såklart vill, bara inte dygnet runt.