• Anonym (Slemmis ?)

Vecka 35+0 slemmig flytning?

Haft gulaktiga flytningar i cirka en vecka, nyss så kom något genomskinligt men slemmigt i konsistensen, som äggvita typ :S Fick torka flera gånger eftersom det liksom rann ut i omgångar

kan detta vara slemmisen ?

tacksam för svar :)

• Svar på tråden Vecka 35+0 slemmig flytning?
  • Anonym

kan vara svamp, kolla upp det med din bm. Är det svamp så måste det behandlas innan barnet föds...

• Miss Black Rose

Svamp då e flytning som keso inte slemig . Min slem propp va stor geleig vit gul tjock klump flytning min kom typ med en gång innan förlossning när ja va på förlossnings avdelningen men hade haft värkar i två dygn och öppen 9 cm . En del kan ju delar av slem proppen komma i taget har ja hört . Ring och kolla med bm i morgon kanske om du inga värkar har . Lycka till .

• Anonym

Svamp kan vara slemig det har den varit varje gång jag har haft det men självklart utesluter det inte att det kan vara slemproppen. Bästa är ju att kolla upp det...

• Lääängtar

Kan vara slemmisen. Min började släppa i vecka 35+0, men bebisen kom först 42+2...

junimamma.blogspot.com 20 år, fru, mamma & gravid
  • Rainbow brite

Låter absolut som att det är slemmisen helt klart

• Anonym (Slemmis ?)

Tack för era svar! Har sedan det där hände haft som stickningar inifrån, känns som att det skulle kunna vara livmodertappen som sticker :S idag vaknade jag av vidrig magvärk, undrar just om något är på gång ?

Dela gärna med er av egna erfarenheter, det uppskattas verkligen !

Svar på tråden Vecka 35+0 slemmig flytning?