• Peaches82

Bra inomhusbad för ettåring i Stockholm?

Tänkte åka och bada med med min 16-månaders i veckan? Vart tycker ni det är bra att bade med era småttingar i Stockholmsområdet? Gärna runt Solna, Sundbyberg eller innerstan=). Tänker att det kan vara bra med en barnpool och så..

• Svar på tråden Bra inomhusbad för ettåring i Stockholm?
  • Pellerbom

Kanske lite långt, men Huddingehallen har en fin del för småbarn med varmt vatten, djurfigurer, små rutschkanor och lite vattenfall och bubbel.

• Mariaaa

Babysim på Kungsholmen. Dom har öppet för allmänheten och varmt skönt vatten. Mycket leksaker och simpuffar och badring.
    Så kika in babysim.se

• Lingongurkan

Högdalen har också ett "äventyrsland" för små barn. Det är bäst att åka dit på en vardag om man har möjlighet när man har små barn eftersom det är ganska litet och fullt på helgen. Går att åka gröna linjen, simhallen ligger precis i centrum, 100 m från där man kliver av.

• FinastE2010

Inte så nära dig direkt kanske men vällingby simhall har ett jätte bra "äventyrsbad" för de allra minsta. MIn son älskar att vara där!

• queenkong

Husbybadet har ett väldigt trevligt äventyrsbad. Alltid 29 grader Cool

• CharliesMamma10

Vällingbybadet. Perfekt för riktigt små min dotter är 15 månader och hon älskar det. Lagom stort

Svar på tråden Bra inomhusbad för ettåring i Stockholm?