Söker efter en kvinnlig gay tjej!
Jag faller för de kvinnliga tjejerna, men tycker att det är SÅ himla svårt att hitta dem, hur vet man liksom att hon är gay? Finns det kvinnliga tjejer därute som skulle tänka sig att prata lite?
Jag faller för de kvinnliga tjejerna, men tycker att det är SÅ himla svårt att hitta dem, hur vet man liksom att hon är gay? Finns det kvinnliga tjejer därute som skulle tänka sig att prata lite?
Jag kan tipsa om en bra site, men vet inte om det räknas som reklam. Så maila mig om du är intresserad!
Jag är kvinnlig gay tjej,men gift och upptagen:) men hoppas du hittar vad du vill ha. Hehe:) Finns det inga kvinnliga på www.qx.se?
Okej.. Ja det finns säkert fler sidor, har hört ngt som heter. Www.flator.se Jo jag fattar vad du menar:) Lycka till !
Är du sj femnin eller butch?
Jag är tjejig som bara den ......vart ifrån kommer du?
Hej!
Hoppas du fått någon att prata med. Jag är tjejig =) blev till och med stoppad på en gayclub i UK för de trodde inte att jag hade något där att göra =( Jag hade varit där många gånger innan men då alltid i baggy byxor och linne. Den här gången var jag ute med några från jobbet, hade blonderat mitt långa hår och klätt upp mig tjejigt med kjol och högklackat. Då ville de inte släppa in mig först men jag bet ifrån, Grrrr! Det måste väl finnas gaytjejer som är tjejiga!!!! Perioden med blont långt hår ledde inte till att några gaytjejer kom fram till mig utan tvärt om utan gjorde bara att jag fick massa killragg. Hur sjukt är det, en jävla hårfärg!!! så jag blev så trött på allt och klippte av mitt långa hår, färgade det rött och helt plötsligt blev jag tagen för gay överallt där jag var. Tjejer kom fram på uteställen i min hemstad och frågade om jag ville ha sex med deras tjejkompisar på toan. Jag menar hallå eller! Ja det tål att tänkas på hur vi dömer varandra utifrån klädsel. Jag var ju samma person men världen satte mig i olika sexuella fack. Lättfotad blondin eller gayrötott.
Hej!
Hade samma fråga som du tidigare, och blev alltid kär i heterosexuella tjejer. Hade svårt att tänka mig köttmarknaden som jag upplever på klubbar och internetsidor. Plötsligt träffde jag en "heterosexuell" tjej på min utbidning. Hon blev kär i mig, förvandlades till lesbisk och nu har vi levt ihop i tre år. Så kan det också bli, och jag tror inte att det är så himla ovanligt, faktiskt. Vi är väldigt feminina, nätta och långhåriga båda två - inte stereotyper för lesbiska som de framställs i media oftast.
Hoppas att du hittar någon, att leva med en kvinna är det bästa jag gjort, bortsett från mina barn då!
Jag är 29 år och "kvinnlig".
Trevligt att fler har hittat hit, va ett tag sen man var inne här nu.Man kan ju alltid hoppas att fler hittar denna tråd=) Har alla här sambo och barn eller? =) Lite nyfiken bara. Här har ni trådstartaren, 24 år som kanske känner att jag inte passar in i gay världen. Utmässigt kanske ja ser gay ut, men har fått en känsla att de finns en viss schargång inom gay världen, har någ lite svårt att förklara mig vad jag menar men.. =) Är en vanlig tjej som har vänner även gay, men man ska väl inte behöva va på ett vist sätt bara för att man umgås med folk som är gay eller inte.. Aaa nu blev de invecklat här:D haha.. ha en bra kväll alla. Kram
hejsan
jag är en kille som älskar att vara med tjejsex.
är det vanligt?
Jag söker pojkflickor, butch (ska såklart synas att det är en kvinna) men inte fan hittar man det inte, haha!
Spanie´r:
Då har du inte träffat mig;)
Hejsan!
Hoppas du hittar det du letar efter!
Jag är en typiskt tjejig tjej som gillar tjejer, tjejiga tjejer, gärna med längre hår o mjuka former...
annars vore det väl enklare att gilla killar, men det är valfritt...
hihi
Lycka Till!
Jag sitter på qx och letar efter både "tjejiga" tjejer och "killiga" , själv är jag en blandning, men gillar mer linnen + baggybyxor.
förövrigt, går under namnet "SH0UT" på qx.