• Plektrum

Sparkbyxor med fötter?

Ska få en liten skatt i februari och har börjat att leta kläder. Hitills har det blivit pyjamaser, bodys, dreggelhaklapp, små strumpor, blöjbyxor och hjälmmössa.

Men var kan man få tag på sparkbyxor MED fötter på? Har hitills bara hittat på PO. P men inte någon annan stans. Är det helt "ute" eller vadå?  

• Svar på tråden Sparkbyxor med fötter?
  • Bonzan

Jag köpte sonens på Kappahl i somras så det finns nog på rean nu...
    Lycka till

• icelolly

Jag har från h&m, kappahl och lindex. Kappahl brukar ha i sitt newbie-sortiment. Det brukar finnas betydligt mer kläder till nyfödingar i butik jämfört med vad som finns i deras internetbutiker.

• VildVittra

Tradera har nog....där hittar man ju det mesta imo

Nicholas 11 juli -04, Isabella 9 april -10, Alexander 22 augusti -11
  • Plektrum

Tack för era svar. Tänker att sparkbyxor är praktiska att ha då strumpor har en tendens att försvinna alt. åka av.

Får annars hoppas att mamma/mormor kan rota fram mina gamla sparkisar från 80-talet. :)  

• Thaleia

Alla har säkert olika erfarenhet men själv har jag avskytt dessa sparkbyxor! Kanske mina tre barn har varit lite vilda som spädbarn men dom har alltid lyckas trassla in sig i dessa dvs när dom sparkar och har sig så har benen inte varit där dom ska vara utan tyget hänger och barnets ben är utanför. Vet inte om nån förstod vad jag menade!

• Plektrum

Jag förstår vad du menar men jag testar gärna sparkbyxor med fot. Skulle det inte funka har jag än så länge två par av de minsta strumpor jag sett. :)

• micksaan

På Hm har jag sett byxor med fot. Dock vanliga byxor med midja men det fungerar ju super tillsammans med body :)

• älskarlivet81

Sparkbyxor med fot var helt värdelöst! Vår dotters fötter var för stora för att få plats och sen sparkade hon bara ur dem så hon låg med benen uppe vid magen typ..

Svar på tråden Sparkbyxor med fötter?