• Kianas Mami

Tips på kärleksfull och personlig present till partner?

Om 2 veckor firar jag och min pojkvän 2 år tillsammans. Förra året fick han en fotobok av mig full med bilder under vårat första år tillsammans och i boken fanns även dikter som han tidigare fått av mig nedskrivna samt andra småtexter och ett brev till honom (i fotoboken). Han blev så glad för denna present att han fick tårar. Känns som jag har svårt att hitta någon present detta året som övervinner föra årets present.

Vill gärna igen ge honom någon personlig present som väcker många känslor och som berör.

Någon som har något tips? :)

Alla tips uppskattas!

• Svar på tråden Tips på kärleksfull och personlig present till partner?
  • LadyLi

Jag gav min sambo ett halsband med en ingraverad bild på vår dotter.

• Kianas Mami
    LadyLi skrev 2011-11-07 21:20:41 följande:
    Jag gav min sambo ett halsband med en ingraverad bild på vår dotter.

Okej det lät som en fin present, min dotter har jag sedan ett tidigare förhållande. 

Någon som har mer tips? Alla tips mottages :)

• No ordinary love

Jag gav den här till min sambo i julklapp förra året plus ett halsband med vårt familjeträd, det var en fyrsidig stav där jag skrivit mitt, hans och vår sons namn ett namn på varje sida och på den tomma sidan ska vi fylla i namnet på barnet som kommer nu i april :)

Jag blev otroligt glad att han blev så berörd av boken att han började gråta, sedan älskar han halsbandet, han vill ha på sig det jämt :)

www.presenteriet.se/presenter-bocker/118-till-min-alskade.html 

• Kianas Mami

Tack för alla fina tips och idéer. Har iaf kommit på en sak, jag tänkte skriva ett kort och där skriva ner, "jag glömmer aldrig....." och så skriver jag ner minnen eller saker han gjort för mig som jag uppskattar och inte glömt. Funderar också på att göra som en minneslåda där jag lägger detta kort med fler grejer. Men exakt vad mer för grejer vet jag inte än, men personliga saker som påminner om oss o.s.v.

• Kianas Mami

gärna fler tips och förslag tas gärna emot :)

• MrsTM

Vi upptäckte ett gemensamt intresse för en viss artist (och den musikgenren i allmänhet) i början av relationen. Gissa om han blev glad och rörd när han fick konsertbiljetter i present!

Svar på tråden Tips på kärleksfull och personlig present till partner?